«МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ДЕРЖАВНИЙ КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»

Потреба покращення якості дошкільної освіти не зникає протягом багатьох років, тож на ній завжди акцентують особливу увагу. Гостро постає проблема державного контролю над якістю здійснюваної закладами дошкільної освіти освітньої та виховної діяльності, відповідності її новим вимогам, своєчасного виявлення, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду.

Дієвою системою досліджень, яка дозволяє визначити якість освіти є моніторинг.

Головною метою моніторингу є відстеження динаміки якості освітніх послуг, що надаються освітнім закладом, та ефективність управління якістю освіти.

Об’єктом моніторингу є зміст освіти та засоби, що забезпечують освітній процес, різноманітні види діяльності людини, окремі компоненти системи освіти, освітній процес, його етапи та результати

 Предметом моніторингу є якість освіти, як головний критерій забезпечення освітньої діяльності закладу.

Моніторинг у системі дошкільної освітице спеціально організоване, цільове, систематичне спостереження за якістю дошкільної освіти, що дозволяє відстежувати як відхилення від державних освітніх стандартів, так і рівень задоволення освітніх потреб населення (К. Крутій).

Для підвищення рівня професійного зростання та фахової компетентності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти та діючих директорів закладів дошкільної освіти пропонуємо ознайомитися із дистанційним спецкурсом «Моніторинг якості дошкільної освіти: державний контроль в управлінні діяльністю закладів дошкільної освіти».

Дистанційний спецкурс «Моніторинг якості освіти: державний контроль в управлінні діяльністю закладів дошкільної освіти» є альтернативою паперового підручника, що дає можливість майбутнім керівникам закладів дошкільної освіти (студентам закладів вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта») та слухачам закладів післядипломної педагогічної освіти (діючі директори закладів дошкільної освіти, вихователі-методисти), без перерви від основного виду діяльності ознайомитися з теоретичними основами здійснення моніторингу якості дошкільної освіти, історико-педагогічними матеріалами впровадження державного контролю в управлінні закладами дошкільної освіти України та підвищити рівень професійної компетентності.

 

МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Навчально-методичний посібник

 

 

ОПИТУВАЛЬНИК

студентів спеціальності 012 - «Дошкільна освіта»

Зверніть увагу на опитувальники, які розроблені задля визначення рівня володіння інформацією про проблему  державного контролю в управлінні діяльністю закладів дошкільної освіти в Україні та з’ясування рівня усвідомлення проблеми та її актуальності на сьогодні (опитувальники розроблені для студентів ОС бакалавр, ОС магістр та для слухачів курсів підвищення кваліфікації, вихователів). 

 

ОПИТУВАЛЬНИК студентів спеціальності 012 - «Дошкільна освіта» освітнього ступеня бакалавр

 ОПИТУВАЛЬНИК студентів спеціальності 012 - «Дошкільна освіта» освітнього ступеня магістр

ОПИТУВАЛЬНИК слухачів курсів підвищення кваліфікації, вихователів із педагогічним стажем роботи не менше 5 років

 

 

Наукові публікації:

 

Соловей Ю. О. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ У ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Соловей Ю. О. ІСТОРІОГРАФІЯ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)

Соловей Ю.О. ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Cоловей Ю. О МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО КОНТРОЛЮ ЯК СТРАТЕГІЇ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Соловей Ю. О.  МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ