3:03 PM
STREAM-тиждень: «STREAM-освіта в закладах дошкільної освіти» (Частина 2)

День: ARTS

Нетрадиційні техніки малювання з використанням музичних творів «Звуки фарб»

Картини живуть своїм власним життям, народженим душею художника.
Вінсент Ван Гог

Студенти 3 курсу спеціальності Дошкільна освіта під керівництвом викладачів О.О. Ляховець та Н.С.Скакун ознайомлювалися із особливостями використання нетрадиційних технік малювання  з використанням музичних творів  в закладах дошкільної освіти.

 

В розрізі STREAM-тижня здобувачі освіти практично апробовували один із різновидів художньої монотипії: малюнок гуашшю на мильній піні  в поєднанні з творами музичного мистецтва.

Відтак, на початку заняття студенти розглянули картини Вінсента ван Гога та визначили основні техніки використані художником при написанні картин. Розглядаючи картину Вінсента «Зіркова ніч» студенти звернули увагу, на те, що художник використовує модель рідких турбулентних структур у своїх роботах. Таким чином, студенти переконалися, що навіть мистецтво може інтегруватися з природничими науками (астрономією та фізикою). Інтегруючи образотворче мистецтво з музикою формується художньо-естетичні знання та уявлення дошкільників, координація різноаспектних мистецьких вражень і досвіду.

Художню діяльність студентів супроводжували музичні композиції рекомендовані освітньою програмою «Дитина» та звуки природи, що мотивувало студентів створювати картини відповідно до емоцій, які викликали музичні твори.

«Дитина мислить формами, фарбами, звуками, відчуттями взагалі»
К. Д. Ушинського

 

День: MATHEMATICS

STEM-технологія як інноваційний інструмент вивчення математики

Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети.
О. Маркушевич

Інтегроване заняття з логіко -математичного розвитку та конструювання провели викладачі О.А. Коваленко та Ю.М. Зоря для студентів першого курсу спеціальності Дошкільна освіта. Здобувачі освіти завдяки практичним завданням ознайомилися із методикою ознайомлення дітей дошкільного віку з елементарними математичними уявленнями, зокрема: геометричними фігурами, розміром предметів, кольоровим спектром, просторовим розміщенням предметів та часовими особливостями.

На занятті студенти:
-навчилися виконувати різного роду завдання з використанням цеглинок LEGO на заняттях з логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку
-ознайомилися із особливостями використання логічних блоків Дьєнеша на заняттях в закладах дошкільної освіти
-розглянули особливості та практикувалися над виконанням завдань із застосуванням паличок Кьюізенера
- конструювали за схемами з використанням геометричних фігур та будували геометричні фігури
-навчилися розв’язувати математичні ребуси
-ознайомились із технологією навчання з використанням QR-кодів та смартфонів, таким чином інтегруючи математику з медіа.

Креативне та інноваційне заняття не тільки мотивує студентів до навчання, але й формує фахівця нової генерації:
-готового до впровадження нових тенденцій в сфері освіти
-готового навчатися протягом життя та самовдосконалюватися
-готового долати стереотипи, відчувати проблеми, проявляти принциповість та гнучкість мислення.

 

Переглядів: 501 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
avatar