6:03 PM
Тиждень STEM-освіти на кафедрі дошкільної освіти - Тиждень Інженерії "Problem solving" (за програмою НУШ)

Тиждень STEM-освіти на кафедрі дошкільної освіти - Тиждень Інженерії "Problem solving" (за програмою НУШ) 

Основними особливостями інженерного мислення (на думку В. Горохова) є художня, практична (або технологічна) і наукова діяльність особистості. Сама тому, третій день Тижня інженерії на кафедрі дошкільної освіти присвячений формуванню інженерної творчості здобувачів освіти та створенню умов задля прояву творчості у виготовленні технічних об’єктів.

Беззаперечно, актуальним завданням у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти є набуття студентами практичних навичок нетрадиційного малювання для роботи з дітьми. В розрізі тижня інженерії "Problem solving" студенти 2 курсу практикувалися в техніках зображувальної діяльності «малювання тіні» з конструктивними рішеннями. Така форма роботи дозволила створити проблемну ситуацію для студентів з одночасним аналітичним осмисленням її структури й необхідністю застосування інженерних умінь у вирішенні поставлених завдань.

Під час вивчення дисципліни «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень» студенти 3-ДО(ПО) та 3-ДО(Іноз.мова) ознайомлювалися з правильними многогранниками (Платоновими тілами) та виготовляли конструкції таких многогранників за допомогою різних методик. Такий підхід у проведенні заняття дозволив зробити перехід від уявної побудови до реальних розробок, що є показником сформованості навичок інженерного мислення у здобувачів освіти.

Переглядів: 124 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar