Е-бібліотека для викладачів та студентів
Сучасна бібліотека має змінюватися та розвиватися разом із суспільством, відповідаючи суспільним запитам та беручи на себе роль громадських центрів – інформаційних, культурних, просвітницьких, соціальних. Ми розуміємо, що хороша книга - це великий успіх для автора і справді джерело інформації для читача. Але сьогодення вносить певні корективи у наш час і, на жаль, ми не завжди можемо відвідати читальний зал, у нас з'являється час для читання лише ввечері чи у тій бібліотеці, яку ми відвідуємо, немає конкретного джерела.
Цей сервіс для тих, хто працює, читає, розвивається, і всі ці дії можна здійснити навіть у дома чи на робочому місці.
Читайте, з'ясовуйте, досліджуйте.
Ці підбірки саме для вас!
А
-
Айванхов Овраам Мікаель Виховання, яке починається до народження /пер. із болгар. на рос. мову/
-
Антонова О. Навчально-методичний посібник "Нова українська школа: використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1-2 класах загальної середньої освіти. Київ : Генеза, 2020. 96 с. "
Б
-
Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. Л., Овчаренко Л. Р., Руханська Л. С., Самсін В. Р. Програма розвитку дитини дошкільного ві ку “Українське дошкілля” . Тернопіль: Мандрівець, 2012. 264 с.
-
Бєлєнька Г. В. Дошкільнятам про світ природи: старший дошкільний вік: навч.метод. постб. 2-ге вид. Київ : Генеза, 2014. 112 с.
-
Богуш А. М. Навчання дітей української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот : програма та навчально-методичний посібник. Тернопіль: Мандрівець, 2016. 136 с.
-
Березіна О. М. "Грайлик". Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі. Тернопіль: Мандрівець, 2014. 56 с.
-
Будна Н. О. Я досліджую світ : підручник інтегрованого курсу для 1 кл. закладів загальн. серед. освіти : у 2 ч. Ч. 1. Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2018. 96 с.
-
Бех І. Д. Основи здоров’я. Київ: Видавництво «Алатон », 2013.160 с.
В
-
Виховуємо базові якості особистості старшого дошкільника в умовах ДНЗ : методичний посібник / Г. Бєлєнька, Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Маршицька, С. Нечай, Г. Орлова, О. Острянська, О. Полякова, В. Рагозіна, О. Рейпольська, Н. Шкляр ; за заг. ред. Н. Гавриш. Харків : Мадрид, 2015. 220 с.
-
Ванжа С. М. Розгорнуте перспективне планування. Зима. Молодший дошкільний вік. Харків : Вид-во «Ранок», 2014. 152 с.
-
Ванжа С. М. Розгорнуте перспективне планування. Весна. Молодший дошкільний вік. Харків : Вид-во «Ранок», 2014. 176 с.
-
Ванжа С. М. Розгорнуте перспективне планування. Осінь. Середній дошкільний вік. Харків : Вид-во «Ранок», 2013. 176 с.
-
Ванжа С. М. Розгорнуте перспективне планування. Зима. Середній дошкільний вік. Харків : Вид-во «Ранок», 2014. 168 с.
-
Віконечко: Програма розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / за ред. проф. Т. В. Сак, 2012. 238 с.
Г
-
Гріньова О. М., Терещенко Л. А. Дитяча психодіагностика: навчально-методичний посібник. Вінниця: Нілан-ЛТД, 2015. 227 с.
-
Гільберг Т. Г. Навчально-методичний посібник нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу. Київ : Генеза, 2020. 256 с.
-
Гладуш В. А., Лисенко Г. І. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія. Навч. посіб. Дніпропетровськ : 2014. 416 с.
-
Гавриш Н. Інтегровані заняття: Методика проведення. – Київ : Шк. світ, 2007. – 128 с.
-
Гнатюк О. В. Основи здоров’я: підруч. для 1-го кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ: Видавництво «Генеза », 2012. 111 с.
-
Гнатюк О. В. Основи здоров’я: підруч. для 2-го кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ: Видавництво «Генеза», 2012. 112 с.
-
Гнатюк О. В. Основи здоров’я: підруч. для 3-го кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ: Видавництво «Генеза », 2014. 144 с.
-
Гнатюк О. В. Основи здоров’я: підруч. для 4-го кл. загальноосвіт. навч. закл. Київ: Видавництво «Генеза », 2014. 159 с.
-
Гончаренко М. С. Валеологія в схемах: навчальний посібник. Харків: Бурун Книга, 2005. 208 с.
-
Грибан В. Г. Валеологія: Підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2008. 214 с.
-
Гаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації. Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2014. 108 с.
Д
-
Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку : навч.-метод. посіб. для дошкільних навч. закладів / Н. Гавриш, О. Саприкіна, О. Пометун; за заг. ред. О. Пометун. Д. : «ЛІРА», 2014. 120 с.
-
Дорошенко Т. М., Мацько В. В. Теорія та методика ФЕМУ. Кременчук, 2019.
-
Друкерман Памела Французькі батьки не здаються. 100 порад по вихованню із Парижу / пер. із фр. на рос. мову/
-
Дуднікова І. І. Екологія і безпека життєдіяльності: Термінологічний словник-довідник . Київ: Вища школа, 2005. 247 с.
-
Дитина в дошкільні роки : комплексна освітня програма / автор. колектив ; наук. керівник К. Л. Крутій. Запоріжжя : ТОВ “ЛІПС” ЛТД, 2016. 156 с.
-
Дуткевич Т. В. Дитяча психологія: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 424 с.
-
Дубасенюк О.А., Антонова О.Є. Методика викладання педагогіки. Курс лекцій. Житомир: Вид. ЖДУ ім. І. Франка, 2017. 327 с.
Є
-
Єфименко М. М. Програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку "Казкова фізкультура". Тернопіль: Мандрівець, 2014. 52 с.
З
-
Загадковий світ емоцій. Розвиток емоційної сфери дошкільників / Упоряд. І. В. Молодушкіна. 2-ге вид. Харків : Вид. група «Основа», 2011. 207 с.
-
Зайцева Л. І. Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку: Програма обов’язкової навчальної дисципліни підготовки бакалавра. Бердянськ, 2019. 8 с.
-
Загальна теорія здоров’я та здоров’язбереження: колективна монографія / за заг. ред. проф. Ю. Д. Бойчука. Харків: Рожко С. Г., 2017. 488 с.
І
-
Іванчук Л. В. Пошуково-дослідницька діяльність як засіб пізнавальної активності дошкільників: навч.-метод. посібник. Хмельницький: дошкільний навчальний заклад №11, 2017. 89 с.
-
Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку : навчальний посібник [для студентів спеціальності «Дошкільна освіта»]. Вид. 2-ге, перер. та доп. Умань : ПП Жовтий О. О., 2013. 149 с.
K
-
Kelemen G. Psychopedagogy of Play / Science Publishing Group, 2014. 224 с.
-
Калашнікова Л. М., Жерновникова О.А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях : навчальний посібник. Харків, 2016. 260 с.
-
Козак Н. М. Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати: Навчально-методичний посібник . Березне, 2012. 149с.
-
Комп’ютерні технології в роботі з дітьми: курс лекцій для студентів денної та заочної форм навчання напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» / Укладач: О.І.Чекан Мукачево: МДУ, 2016. 121 с.
-
Кулікова І. А. Англійська мова для дітей дошкільного віку. Програма та методичні рекомендації. Тернопіль: Мандрівець, 2015. 58 с.
-
Каплуновська О. Україна – моя Батьківщина. Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Тернопіль : Мандрівець, 2016. 72 с.
-
Калуська Л. В. Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей раннього віку “Соняшник” . Тернопіль : Мандрівець, 2014. 88 с.
-
Калуська Л. В. Комплексна програма розвитку, навчання і виховання дітей дошкільного віку “Соняшник” . Тернопіль : Мандрівець, 2014. 144 с.
-
Кузнєцов М.А. Емоційний інтелект як чинник психоемоційних станів студентів в умовах іспиту . Харків: «Діса плюс», 2017. 189 с.
Л
-
Лаппо В. В. Основи педагогічних досліджень. Івано-Франківськ: НАІР, 2016. 284 с.
-
Лоув Річард Остання дитина в лісі. Як врятувати наших дітей від синдрому дефіциту спілкування із природою / Пер. із анг. на рос. мову/
-
Левчук З. К., Ермольчик И. В. Теория и методика формирования элементарных математических представлений у детей дошкольного возраста : курс лекций : Модуль 1 / З. Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2014. 48 с.
-
Лохвицька Л. В. Програма з морального виховання дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі". Тернопіль: Мандрівець, 2014. 128 с.
-
Лохвицька Л. В. Програма з основ здоров'я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку “Про себе треба знати, про себе треба дбати". Тернопіль: Мандрівець, 2014. 120 с.
-
Лукащук-Федик С. В. Валеологія: навчальний посібник. Тернопіль: «Економічна думка», 2006. 194 с.
-
Луценко І. О. Моя країна – Україна. Українське народознавство для дошкільнят. Київ: Аконіт, 2008. 64 с.
М
-
Математика: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти. О.Корчевська, М.Козак. Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. 112 с.
-
Математика: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти. О.Корчевська, М.Козак. Тернопіль: Підручники і посібники, 2018. 112 с.
-
Матійків І. М. Тренінг емоційної компетентності: навч.-метод. посібник. Київ : Педагогічна думка, 2012. 112 с.
-
Методичний посібник "Розвиток емоційного інтелекту як передумова розвитку інноваційної особистості"
-
Масляк І. П. Парціальна програма з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку "Юний легкоатлет". Суми : ВВП "Мрія", 2016. 32 с.
-
Малашевська І. А. Програма оздоровчо-освітньої роботиз дітьми старшого дошкільного віку "Веселкова музикотерапія". Тернопіль: Мандрівець, 2015. 44 с.
-
Майор Н. С. Українознавство в дошкільному закладі. Методичні рекомендації. Ужгород 2000, 120 с.
-
Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 1 класу закладів загальної середньої освіти. Калініченко О. В., Аристова Л. С.Київ : Видавничий дім «Освіта», 2018. 112 с.
Н
-
Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Кіровоград, 9–10 квітня 2014 р.). Київ, 2014. 218 с.
-
Невгамовні чомучки. Психологічні особливості дітей дошкільного віку. 4–5 роки життя / авт.-уклад. О. С. Нурєєва, З. І. Шейнфельд.; худ.-оформ. М. В. Журавльова. Харків : Вид. група «Основа» : «Тріада+», 2008. 253, [3] с. : іл. (Серія «Дошкільний навчальний заклад. Психологія виховання»).
-
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект: концептуалізація феномену, основні функції: монографія. Київ: Вища школа, 2003. 159 с.
-
Нова українська школа: порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. Київ: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2017. 206 с.
О
-
Оліяр М. П., Русин Г. А., Червінська І. Б. Основи науково-педагогічних досліджень (модульно-рейтинговий підхід): навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / М. П. Оліяр, Г. А. Русин, І. Б. Червінська. Івано-Франківськ: НАІР, 2013. 214 с.
-
Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.]. Київ: Центр учбової літератури, 2009. 472 с.
-
Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для студентів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів / за ред. А. Є. Конверського. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 352 с.
- Основи науково-педагогічних досліджень: навчальний посібник / І. П. Аносов, М. В. Елькін, М.М. Головкова, А. А. Коробченко. Мелітополь : ТОВ «Видавничий будинок ММД», 2015. 218 с.
-
Основи природознавства. Інтегрований курс / За заг. ред. М. В. Помогайбо. Київ : Академія, 2014. 476 с.
-
Організація народознавчої діяльності з дітьми дошкільного віку. Збірка розробок тематичних занять, теоретичних роздумів, проектів щодо організації народознавчої діяльності з дітьми дошкільного віку для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Черкаси: КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників», 2019. 335 с.
П
-
Педагогіка вищої школи : підручник. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. 290 с.
-
Психолого-педагогічний супровід формування особистості дошкільника : колективна монографія / Т. Кочубей, В. Кузь, Л. Іщенко [та ін.]; за заг. ред. В. Кузя. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 212 с.
-
Програми розвитку дітей дошкільного віку.
-
Програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля” / О. І. Білан, Л. М. Возна, О. Л. Максименко та ін. Тернопіль: Мандрівець, 2012. 264 с.
-
Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". У 2 частинах. Ч. 1. Від народження до трьох років / О. П. Аксьонова та ін.. Київ : ТОВ "МЦФЕР-Україна", 2014. 204 с.
-
Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". У 2 частинах. Ч. 2. Від народження до трьох років / О. П. Аксьонова та ін.. Київ : ТОВ "МЦФЕР-Україна", 2014. 254 с.
-
Планування організації життєдіяльності дітей у дошкільних навчальних закладах: методичні рекомендації / за загальною редакцією Л.Д. Покроєвої. Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2014. 560 с.
-
Програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку “Радість творчості” / Р. М. Борщ,. Д. В. Самойлик. Тернопіль: Мандрівець, 2013. 72 с.
-
Програма розвитку дітей від пренатального періоду до трьох років “
Оберіг”. Тернопіль : Мандрівець, 2014. 160 с. -
Половіна О. Що таке емоційний інтелект? Вихователь методист дошкільного закладу. 2018. №10. С. 23–30
-
Піроженко Т. О. Парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років «Вчимося жити разом». Київ: «Алатон», 2016. 32 с.
С
-
Світ дитинства. Комплексна освітня програма для дошкільних навчальних закладів /О. М. Байєр, Л. В. Батліна, А. М. Богуш та ін.; наук. кер. А.М. Богуш; заг. ред. Л.В. Батліна. Тернопіль : Мандрівець, 2015. 200 с.
-
Сучасні форми роботи і позакласна діяльність на уроках природничого циклу (збірник вправ)
-
Семизорова В. В. "Мудрі шахи": програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шахи. Тернопіль : Мандрівець, 2015. 72 с.
- Стежина: комплексна альтернативна освітня програма для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальфдорською педагогікою: автори упорядники А. Гончаренко, Н. Дятленко. Київ, 2014. 223 с.
-
Семизорова В. В. "Цікаві шашки". Програма з навчання дітей старшого дошкільного віку гри у шахи. Тернопіль : Мандрівець, 2015. 96 с.
Т
-
Тимофєєва І. Б. Я у світі комп’ютерної грамоти (методичні поради) . Маріуполь: ТОВ «ППНС», 2017. 136 с.
-
Тимовський О. А. “Дитина у світі дорожнього руху”. Програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху. Тернопіль : Мандрівець, 2016. 32 с.
-
Твоя країна – Україна: енциклопедія українського народознавства / уклад. Кусайкіна Н. Д. Київ: «Школа», 2009. 513 с.
- Терно С. Критичне мислення — сучасний вимір суспільствознавчої освіти . Запоріжжя: Просвіта, 2009. 268 с.
- Терно С.О. Теорія розвитку критичного мислення. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. 105 с.
- Тушева В. В. Основи наукових досліджень: Навчальний посібник/ В. В. Тушева, УМО НАПН України. Харків: «Федорко», 2014. 408 с.
- Тягло О.В. Критичне мислення. Харків, 2008. 192с.
У
-
Українська мова. Буквар: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Бевз М. С., Вашуленко О. В. Ч.1. Київ : Видавничий дім «Освіта», 2018. 112 с.
-
Українська мова. Буквар: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Бевз М. С., Вашуленко О. В. Ч.2. Київ : Видавничий дім «Освіта», 2018. 106 с.
Ф
-
Федорова Н. Ф. Педагогічні умови розвитку обдарованої особистості у школі: Навчально-методичний посібн. Київ: Інститут обдарованої дитини, 2014. 94 с.
Х
-
Хілтунен Олена Виховання почуттів. Вправи для маленьких дітей в сенсомоториці / пер. із датської на рос. мову/
Ц
-
Цепова І. В. Навчаємо письма ліворуких дітей . Харків : Вид-во «Ранок», 2009. 128 с.
Ш
-
WELCOME!Вітаю Вас, Гість!ПошукАрхів записівНаше опитуванняСтатистикаОнлайн всього: 1Гостей: 1Користувачів: 0