Цифрова компетентність: що повинні вміти педагоги
2019 Бер 23, 2:37 PM

Нині для кожного заняття як-то в закладі дошкільної освіти, так і в навчальних закладах можна знайти нові інструменти, які «оживлять» освітній процес, зроблять його цікавішим та кориснішим.

Те, що педагогу доведеться навчатися чомусь новому, має свої плюси. По-перше, згідно з концепцією навчання протягом усього життя, варто звикати до постійної самоосвіти. По-друге, вчитель, який забув, як це — бути учнем, знову опиняється у цій ролі. Йому корисно побачити, що певний спосіб подання інформації для нього не підходить, тож і для дітей слід шукати варіанти.

Поміркуйте, наскільки «просунутим юзером» має бути сучасний педагог?  Чи потрібна цифрова грамотність вихователю закладів дошкільної освіти чи вчителю початкових класів? Як часто слід застосовувати інтернет-технології в освітньому процесі навчального закладу?

Категорія: Мої файли | Додав: nikolaesky
Переглядів: 573 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 4
avatar
0
1 lenarudakova • 9:35 PM, 2019 Кві 23
Усе,що може робити вчитель без сучасних інструментів, — конкурувати з Google, тобто
надавати інформацію. Та й учням треба навчитися працювати з інформацією,
оцінювати інформаційні джерела, вміти працювати в команді, аналізувати та
презентувати кінцевий продукт не лише в текстовому форматі.  Деякі вчителі сприймають опис цифровоїграмотності наївно: як перелік програм, платформ, з якими вони мають навчитися
працювати. Але важливіше не «що саме знати», а «як і для чого використовувати».
Ідеться не стільки про володіння інструментами, скільки про застосування їх для
досягнення педагогічної мети. Інколи цифрова грамотність якраз полягає в тому,
щоб для розкриття певної теми не застосовувати ніяких онлайн-технологій, бо це
не доцільно. Те, що немолодому вчителю доведеться навчатися чогось нового, має
свої плюси. По-перше, згідно з концепцією навчання протягом усього життя, варто
звикати до постійної самоосвіти. По-друге, вчитель, який забув, як це — бути
учнем, знову опиняється в цій ролі. Йому корисно побачити, що певний спосіб
подання інформації йому не підходить, тож і для школярів слід шукати варіанти.
Відчути моменти, коли не все вдається з першого разу, невизначеність, що
допомагає під час роботи над помилками. Є досвідчені педагоги, які дуже
мотивовані, адже відчувають, як сучасні технології допомагають їм по-новому
подавати предмет. З другого боку, є молодь, яка не хоче цим займатися. Річ не у
віці, а в любові до професії.
avatar
0
2 nikolaesky • 6:45 PM, 2019 Кві 24
Дякую!Дуже слушно,багато в чому погоджуюся з Вами.
avatar
0
3 karasevih14022005 • 10:22 PM, 2019 Гру 04
У своїй роботі активно використовую інтернет-технології. І бачу, що діти краще засвоюють інформацію, яка подається по новому. Та й самому вчителю комп'ютер, інтернетполегшує роботу
avatar
0
4 natnd250402 • 4:10 PM, 2019 Гру 08
Педагог повинен весь час навчатися, адже має бути на крок попереду учня. Інтернет-технології для педагога відкривають безмежні можливості.
У роботі з дітьми (підготовка до занятть, урізноманітнення демонстрції наоч.матеріалів,..); у роботі з бтьками  (ведення блогу, консультацій, анкетувння..); для саморозвитку, самоосвіти,
обміну досвідом ( онлайн-платформи, вебінари..). Звісно, цим потрібно активно
користуватися. Відповідно, бути грамотним у сфері ІКТ.


avatar