До питання розвитку зв'язного мовлення
2019 Бер 18, 10:43 PM

Казка та казкотерапія – це один із ефективних методів роботи з дітьми, які зазнають тих чи інших емоційних та поведінкових труднощів. Суть цього методу у створенні особливої казкової атмосфери, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своми страхами, комплексами.

На Вашу думку, які твори для читання сприяють розвитку зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку? Обгрунтуйте свою думку.
Категорія: Мої файли | Додав: nikolaesky
Переглядів: 454 | Завантажень: 0 | Коментарі: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 121 2 »
avatar
0
1 knatasha101997 • 9:05 AM, 2019 Бер 26
Саме з творів для читання дитина дізнається багато нових слів, образних висловів, її мова збагачується емоційною та поетичною лексикою. Книжка формує майбутнього читача, його погляди і переконання, що є необхідними складовими готовності до успішного навчання в школі.
avatar
0
2 bobukhelena • 8:36 PM, 2019 Бер 28
На мою думку  засобом з розвитку мовлення дітей є організація їх спілкування у різних напрямках діяльності. Саме твори різного спрямування розвивають мовлення дитини: використання художнього слова, активізація й уточнення словника, сприяння розвитку образного мовлення, збагачення емоційно - експресивною лексикою.
avatar
0
3 lenarudakova • 9:24 PM, 2019 Кві 23
Ріднамова є основою навчання і виховання дитини. Робота по розвитку мови у дітей
повинна проводитись особливо серйозно та наполегливо в перші три роки життя. В
2 роки дитина перебуває в сенситивному періоді розвитку мови. У віці 1 – 2 роки
дитина вчиться говорити, вживати довгі речення. У цей період у неї з’являється
зацікавленість до озвучення назв предметів. Важливо, щоб в цей період
спілкування з навколишнім середовищем було реальним, справжнім, а дорослі
повинні бути відвертими, надавати чіткі зразки реальних слів. Роль дорослого
передбачається і в тому, щоб зрозуміти, що дитина хоче висловити і відтворити
це в словах. На мою думку, різні твори в цей період формують уявлення про
навколишній світ, це і казки і маленькі оповідання, це сприяє розвитку образного мовлення.
avatar
0
4 karasevih14022005 • 4:30 PM, 2019 Гру 05
Чим більше батьки та вихователі будуть читати дітям в дошкільні роки, чим більше віршиків буде запам’ятовувати дитина, тим більшим буде словниковий запас у школяра, тим ширшим буде  його світогляд, тим легше будуть даватися дитині написання творів. Великий словниковий запас - це і можливість вільно висловлювати власні думки. Дорослі мають емоційно читати той чи інший твір, щоб дитина могла уявити картинку, щоб вона могла ожити в уяві дитини. Нещодавно були оголошені результати дослідження, за якими українські діти в рейтингу читаючих націй, нажаль, знаходяться посередині. Найбільш читаючою нацією є китайці. Необхідно якомога більше залучати дітей до читання з ранніх років життя, прививати любов до книжки.
avatar
0
5 natnd250402 • 4:43 PM, 2019 Гру 08
Усна народна творчість, художня література, дитячі книжечки є дуже потужними засобами у розвитку зв'язного мовлення, правильної звуковимови, формування у дітей фонематичного слуху. Погоджуюсь з тим, що читати дітям потрібно багато. А читати потрібно літературу, яка відповідає віку дитини. Головне читати з задоволенням, емоціями і любов'ю))
avatar
0
6 ashatan08021981 • 8:57 PM, 2019 Гру 08
Змістове наповнення книги для дитини ґрунтується на різних жанрах дитячого фольклору: колискові пісні, потішки, пестушки, дитячі пісеньки, небилиці, щоб бавити дитину потім, говорячи з нею художнім словом. Діти з цікавістю слухають і легко запам’ятовують коротенькі дитячі вірші, люблять, коли їм розказують казки.   Рекомендую інсценувати і драматизувати невеликі уривки з народних казок.
avatar
0
7 biloshuzka537 • 10:41 PM, 2021 Кві 08
Для маленької дитини художня література й дитяча книжка є потужнім засобом емоційного розвитку, тому що спостерігаючи за виразом обличчя дорослого, який читає книгу, та розглядаючи ілюстрації, дитина м намагається наслідувати  вираз обличчя того, хто їй читає вірш, казку чи оповідання, копіює вираз обличчя персонажів літературних творів – показує як вони радіють, сумують, як дивуються. Слухаючи літературні твори, дитина вчиться радіти, співчувати та сумувати. Отже вона не тільки знайомиться з різними емоційними станами людини, а й тренується відчувати та передавати свої  почуття. Твори художньої літератури розширюють кругозір дитини, розкривають таємниці природи, знайомлять її з подіями давно минулих часів, відкривають невідомі країни тощо. Оповідання та вірші про дітей вчать дошкільників взаємодіяти у колективі однолітків, ділитися іграшками, не ображати новачків.Серед фольклорних  жанрів чільне місце посідає казка, що слугує добрим матеріалом для театралізованої діяльності дітей, ігор-драматизацій, інсценування.
avatar
0
8 karina2001kb1 • 6:38 AM, 2021 Тра 19
Формування зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку є одним з найважливіших завдань. Оскільки зв'язне мовлення - це здатність дитини розмовляти впевнено, чітко та не відволікаючись. Варто зазначити, що використання художньої літератури дозволяє розширити кругозір дитини та збагачується словник дитини. Важливо у роботі з дітьми використовувати приказки, художньої-поетичні вирази та казки. Діти виражають емоції та ставлення до персонадів. За допомогою переказу казки вдосконалюється мовлення, розвивається пам'ять та увага. Потрібно правильно читати казки та оповідання, інтонація вихователя повинна змінюватися. Важливо зазначити, що художні твори дитина має чути ще в сім'ї. Оскільки мова дітей залежить від мови батьків.
avatar
0
9 svetikusenko2000 • 4:40 PM, 2021 Тра 30
Я вважаю ,що одним з ефективних методів розвитку мовлення є казка.Казка- це завжди, щось неповторне та чарівне. З перших днів дитина пізнає навколишній світ прекрасного та захоплюючого через художнє слово. Перше дитина реагує сміхом, або плачем, далі використовуючи певні звуки, а вже в ранньому дошкільного віку за допомогою слів. Художня література для дитини є засобом формування правильної звуковимови, збагачення словника та розвитку зв'язного мовлення дошкільника. Оскільки саме за допомогою мовленнєвих дій( слухання, говоріння, розуміння) залежить сформованість зв'язного мовлення дошкільника). У дітей дошкільного віку не сформовані навички послідовного та логічного мовлення. Використання різноманітних методів допоможе підвищити мовленнєву активність дітей та розвинути зв'язне мовлення. Як результат дитина зможе використовувати рідну мову для спілкування з однолітками та дорослими.
avatar
0
10 nataliya380634904016kuzne • 5:42 PM, 2021 Чер 16
На мою думку, найефективнішим методом у розвитку мовлення є казка, адже казка для дитини - це не просто вигадка, фантазія, це особлива реальність світу почуттів. Казка супроводжує людину все життя за допомогою казки дитину можна підтримати у ефективному засвоєнню життєвих уроків. Казкотерапія може допомогти як батькам так і педагогам у подоланні  високого рівеня тривожності, різноманітних страхів, агресивність, адаптує до різних дитячих колективів. Казкотерапію можна використовувати у роботі з агресивними дітьми, невпевненими, сором’язливими, брехливими, а також у випадках різного роду психосоматичних захворювань. Процес казкотерапії дозволяє дитині усвідомити та проаналізувати свої проблеми, побачити шляхи їх вирішення. Казку можна скласти, яка робить мрії дитини дійсністю, дозволяє дитині вступити у боротьбу зі своїми страхами, комплексами та при вирішенні деяких проблем. Наприклад якщо у дитини є залежність  до електорних пристроїв можна скласти казку у якій показано що занадто багато часу проводити за телефоном шкідливо. У казці дитина відчуває  такі почуття, як життя і смерть, любов і ненависть, гнів і співчуття, зрада і підступність.
1-10 11-12
avatar