ІННОВАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. МОВЛЕННЄВИЙ АСПЕКТ
2019 Бер 11, 11:07 PM

Наука пропонує великий вибір освітніх технологій, але не кожна з них може бути використана в роботі з дітьми дошкільного віку. Сьогодні педагоги-вихователі використовують неабиякий спектр освітніх інновацій та методик під час проведення занять з дітьми дошкільного віку. Це і технологія розвитку творчої особистості, і  методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання, і методика навчання дітей раннього віку Глена Домана та інші.

Які, на Вашу думку, можна використати освітні інновації під час заняття з навчання рідної мови в закладах дошкільної освіти?

Категорія: Мої файли | Додав: nikolaesky
Переглядів: 1013 | Завантажень: 0 | Коментарі: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 171 2 »
avatar
0
1 karasevih14022005 • 6:53 PM, 2019 Бер 12
Я використовую на заняттях мнемотехніку. Ця форма роботи цікава для сьогоднішніх дітей, адже вони є візуалами, для яких важлива яскрава картинка.
avatar
0
2 malinkastryzhak • 10:29 PM, 2019 Бер 12
Мене зацікавила методика використання схем-моделей для навчання дітей описовим розповідям. Автор методики Т.Ткаченко.
За цією методикою для роботи з дітьми використовують аркуш картону 45 на 30см.,поділений на 6 квадратів (за кількістю характерних ознак предмета,об'єктів чи пір року про які потрібно розповісти). Коли навчають дітей старших груп складати описові розповіді використовують схеми-моделі. Діти вибудовують розповідь,дотримуючись параметрів та послідовності,які закладені у схемах. Такий метод цікавий дітям, їм подобаються гарні яскраві картинки.
avatar
0
3 mandrykav • 11:24 PM, 2019 Бер 12
Технологія "Художнє слово і дитяче мовлення" Н. В. Гавриш. Найважливішими джерелами розвитку мовлення є художня література та усна народна творчрсть. Казка-основний вид творчості, який полюбляють діти-пробуджує фантазію, захоплює. Скоромовки, ігри з текстами, загадки.Все це дуже цікаве дітям дошкільного віку та є корисним для розвитку рідної мови.
avatar
0
4 marinaboguckaja2 • 9:46 AM, 2019 Бер 13
Мені подобається така інноваційна технологія як диктофон на смартфоні.
Він дуже допомагає в тих випадках, коли дитинка переставляє місцями склади в словах чи плутає звуки, але сама цього не усвідомлює думаючи, що правильно вимовляє слово. Вихователь записує її на диктофон і після того коли вона послухає себе, їм обом стає легше працювати над цією проблемою.
Також диктофон можна використовувати в польових іграх "Репортаж" або "Студія звукозапису". Теми для обговорення чи питання можуть бути абсолютно різними, головне щоб були цікаві дітям.
Робота з диктофоном розвиває увагу, зосередженість, дисциплінованість дітей, їх особисті якості, індивідуальність,більш чітку вимову та словниковий запас.
avatar
0
5 olechkak777 • 12:41 PM, 2019 Бер 13
Актуальними на сьогодніш день можна назвати мнемотехніку, кроссенс. Сучасних дітей легко зацікавити саме прийомом візуаалізаціі і таким чином подати їм навчальний матеріал.
avatar
0
6 olechkak777 • 12:49 PM, 2019 Бер 13
Актуальними на сьогоднішній день можна назвати: мнемотехніку, кроссенс. Сучасних дітей легко зацікавити саме прийомом візуалізації і таким чином подати їм навчальний матеріал.
avatar
0
7 Ірина Пелипенко • 2:38 PM, 2019 Бер 13
Мнемотехніка. Дуже цікаво дітям,швидко запам’ятовують матеріал. Регулярне застосування даної техніки допоможе дитині збагатити свій словниковий запас, навчить вибудовувати грамотні, логічні ланцюжки.
avatar
0
8 marinarogoza1211 • 11:54 AM, 2019 Бер 14
В нашому дошкільному закладі почали запроваджувати "Сторітелінг - мистецтво створення та розповідання цікавих історій". Хоча і використовувати повністю цю технологію не радять, тому що вона надто широка в своєму профілі, використати її можна як комунікаційно-мотиваційний прийом. Сторітелінг, може бути використаний в любій частині заняття. Він розвиває у дітей та педагогів креативність, імпровізацію, фантазією.
avatar
0
9 anna-jaba-aga • 11:47 AM, 2019 Бер 20
Існує низка інноваційних підходів, методів, технологій, які тією чи іншою мірою стосуються мовленнєвого розвитку дітей:
соціоігровий підхід Є.Є.Шулєшка;
навчання грамоти за технологіями Є.Є.Шулєшка та М.Зайцева;
творчий розвиток за методами Л.Б.Фесюкової;
комунікативний розвиток за технологією Т.О.Піроженко тощо. Загальновизнаною інновацією у сфері мовленнєвого розвитку дитини є методика, методи та прийоми А.М.Богуш та Н.В.Гавриш. Ця методика увібрала в себе та враховує усі новітні підходи та технології, пропоновані на "педагогічному ринку". У мовленнєвий діяльності з дітьми мені дуже цікаво застосовувати методи та прийоми креативного розвитку:
- моделювання (Л.Венгер);
- робота з казкою (ТРВЗ, Л.Б.Фесюкова);
- творче проектування (Т.О.Піроженко);
- мистецтво вигадування історій (Джанні Родарі). На мою думку до питання розвитку мовлення дітей дошкільного віку потрібно підходити комплексно, використовуючи інноваційні підходи, засоби, методи розвитку мовлення, віддаючи перевагу тим, що забезпечують активну позицію дитини.
avatar
0
10 knatasha101997 • 9:39 AM, 2019 Бер 26
У своїй роботі найчастіше я використовую Мнемотехніку - технологія ефективного засвоєння інформації. Це нова освітня технологія, що допомагає кожній дитині комфортно та легко здобувати знання у будь-якому віці. Використання мнемотехнічних прийомів сприяє активному розвитку зв'язного мовлення, а саме: збагачення словника, навчання переказу, придумування розповіді, розучування віршів, відгадування загадок.
1-10 11-17
avatar