Комп’ютерні технології у роботі з дітьми
2019 Лют 13, 9:32 PM

 

Діти з самого раннього віку мають доступ до різних інформаційних засобів та швидко навчаються ними користуватися. Таке раннє знайомство з одного боку полегшує опановувати в подальшому більш складну техніку та технології, але з іншого боку – чи сприяє це збереженню здоров’я дітей, їх самостійності, творчості, розвитку критичного мислення, культурному збагаченню та інтелектуальному розвитку.

Які переваги впровадження компютерних технологій у процес розвитку дітей дошкільного віку Ви можете виділити?

Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 1829 | Завантажень: 0 | Коментарі: 8 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 7
avatar
0
1 galunaizhko01 • 10:51 PM, 2019 Лют 14
Ефективність застосування нових інформаційних технологій на уроках обумовлена наступними факторами:різноманітність форм представлення інформації;  висока ступінь наочності; можливість моделювання за допомогою комп’ютера різноманітних об’єктів і процесів; звільнення від рутинної роботи, що відвертає увагу від засвоєння основного змісту; можливість організації колективної та індивідуальної дослідницької роботи; можливість диференціювати роботу дітей у залежності від рівня підготовки, пізнавальних інтересів  використовуючи сучасні інформаційні технології;  можливості комп’ютера дозволяють учню активно приймати участь у процесі пізнання.
avatar
0
2 katalisenko98 • 1:44 PM, 2019 Лют 15
Застосування комп'ютера в педагогічному процесі дітей дозволило виявити ряд переваг в порівнянні з традиційними формами навчання:

• пред'явлення інформації на екрані комп'ютера в ігровій формі викликає інтерес у дітей і бажання працювати далі;

• комп'ютер несе в собі подібний тип інформації, зрозумілий дошкільнятам, які поки не вміють читати і писати;

• комп'ютер надає можливість індивідуалізації навчання, одночасно з цим, в процесі своєї діяльності за комп'ютером дитина набуває впевненість в своїх силах;

• комп'ютер дозволяє моделювати такі життєві ситуації, які дитина не може побачити в своєму повсякденному житті.

Завдяки реалізації перерахованих вище умов, застосування комп'ютера в процесі навчання і виховання дітей, які відчувають труднощі при засвоєнні дошкільної освітньої програми, дозволяє нівелювати їх специфічні особливості розвитку і досягти наступних результатів:

• діти легше засвоюють поняття форми, кольору і величини;

• глибше пізнаються поняття числа і множини;

• швидше виникає вміння орієнтуватися на площині і в просторі, в статиці і русі;

• тренується увагу і пам'ять;

• раніше опановують читанням і письмом;

• активно поповнюється словниковий запас;

• розвивається дрібна моторика, формується найтонша координація рухів очей і руки;

• розвивається сенсомоторіку дітей: зменшується час як простий реакції, так і реакції вибору.

• виховуються цілеспрямованість і зосередженість;

• розвиваються уява і творчі здібності;

• розвиваються елементи наочно-образного і теоретичного мислення, що дозволяють дітям передбачити ситуацію, планувати свої дії і не тільки «виконувати», а й «створювати»;

• розвиваються навички комунікативного спілкування методом оволодіння дітьми способів розуміння емоційних станів інших людей.
avatar
0
3 anzhelapavlenkoo • 9:58 PM, 2019 Лют 17
Застосування в закладі дошкільної освіти ІКТ в поєднанні з традиційними засобами виховання сприяє підвищенню загальної якості вихонання, розвитку творчої особистості дитини.Використання комп'ютерних технологій поліпшує пам'ять і увагу дітей,розвиває почуття кольору,а також полегшує процес сприймання і запам'ятовування інформації за допомогою яскравих образів.Заняття дітей на комп'ютері мають велике значення не тільки для розвитку інтелекту,але й для розвитку їхньої моторики рук.
Крім того,у дітей виховуються такі якості як самостійність,зібраність, зосередженість,посидючість.
У дошкільників розвиваються такі важливі операції мислення як узагальнення і класифікація. Наприклад,під час гри на комп'ютері,дитина рано починає розуміти,що предмети на екрані - це не реальні речі,а тільки знаки цих реальних речей. Таким чином,у дітей починає розвиватися так звана знакова функція свідомості,тобто розуміння того,що є кілька рівнів навколишнього середовища- це й реальні речі,і картинки,схеми,слова або числа.
Отже,введення комп'ютерних технологій у систему дидактичних засобів освітнього процесу можна вважати істотним фактором збагачення інтелектуального, естетичного, морального і фізичного розвитку дитини, розвитку творчих здібностей та формування особистості.
avatar
0
4 mariykapylyavska • 10:03 PM, 2019 Лют 17
До істотних переваг ІКТ відносяться:
1) Наочність (застосування кольору, графіки, звуку дозволяє дітям кращому сприйняттю та запам'ятатовуванню матеріалу,що дуже важливо, враховуючи наочно-образне мислення дітей дошкільного віку);
2) Підвищення мотивації дітей та пізнавальної активності;
3) Розвиток дитячих здібностей, творчості, психічних процесів.
4) Одночасне використання графічної, текстової, аудіовізуальної інформації;
5) Моделювання життєвих ситуацій,які складно показати під час освітньої діяльності;
6) Підвищення ефективності та якості навчання за допомогою ІКТ;
7) Створення нових, навчально-розвиваючих засобів для розвитку дитини;
8) Сприяння підвищенню якості підготовки до шкільного життя.
avatar
0
5 anzhelapavlenkoo • 7:23 PM, 2019 Лют 18
На мою думку,використання комп'ютерних технологій у закладі дошкільної освіти сприяє легшому,кращому та насамперед швидшому сприймання і засвоєнні інформації. Процес отримання знань забезпечує творчий характер. Також робота з комп'ютером сприяє розвитку логіки, пам'яті, мислення,уваги. Діти стають зацікавленими до навчання,підвищується мотиваційний компонент.
Загалом використання комп'ютерних технологій сприяє розвитку не тільки психічних процесів та дрібної моторики рук,а й творчому мисленню.
avatar
0
6 juliaoleksienko99 • 11:39 PM, 2019 Лют 26
Спілкування дітей з комп’ютером починається з комп’ютерних ігор, ретельно підібраних з урахуванням віку й навчальної спрямованості. Комп’ютерні ігри виконують таку важливу функцію як навчальна. Вони створені так, що дитина може собі уявити конкретну ситуацію. У такий спосіб у дитини розвивається мислення та узагальнення. Під час комп’ютерних занять у дітей поліпшуються пам’ять і увага. Комп’ютерні ігри вчать дітей переборювати труднощі, контролювати виконання дій, оцінювати результати. Завдяки комп’ютеру стає ефективним навчання цілеспрямованості, плануванню, контролю і оцінки результатів самостійної діяльності дитини. Таким чином, комп’ютер допомагає розвинути не тільки інтелектуальні здібності дитини, але й виховати вольові якості, такі як самостійність, зібраність, зосередженість, збагачуючи тим самим його ставлення до навколишнього світу. Однак, крім ігор, діти, намагаються на комп’ютері ще й працювати: вони друкують, малюють, пробують користуватися різними пристроями та програмами.
avatar
0
7 djam-vovanich • 7:52 AM, 2019 Лют 28
Які переваги впровадження комп’ютерних технологій у процес розвитку дітей дошкільного віку Ви можете виділити?
За допомогою введень комп'ютерних технологій в днз діти будут краще запамятовувати поданий матеріал, що буде спорити кращому розвитку дітей. Але це повинно бути помірно. Оскільки може виникнення проблема перенавантаження дітей.
Готуючи заняття на Пк потрібно чітко і гармонійно підбирати матеріал для правильно розвитку дітей. Доповнюючи думки вище подані, хочеться запитати коли Ви останній раз бачила в які ігри грають діти. Це не ігри на логіку і не сходинки до інформатики. Нинішнє покоління грає в Cs go, Dota та інні, ці ігри не виховують нічого, але якшо брати інді ігри які дійсно сприяють розвитку логіки, пам'яті, творчого підходу одне з таких ігор є гра portal. Але все ж таки, повинно направляти дітей не тільки педагоги, але й батьки як в днз так і в зош.
avatar