Лекційні питання для самостійного опрацювання:
(Кожне з теоретичних питань занотовуєте тезисно в зошит.)
- Методи та прийоми навчання правильного та рукописного письма.
- Умови навчання правильного і каліграфічного письма.
- Завдання формування графічних навичок письма та програмні вимоги сьогодення (НУШ).
- Методика навчання каліграфічного письма першокласників:
- Письмо основних та додаткових елементів;
- Написання рукописних літер.
- Проаналізуйте роботу вчителя та учнів біля класної дошки. Техніка письма на дошці.
- Підготовка ліворуких дітей до навчання письма.
- Специфіка формування навички письма в ліворуких дітей.
Посилання на літературу:
1. Цепова І. В. Навчаємо письма ліворуких дітей. Харків : Вид-во «Ранок», 2009. 128 с. (Навчання грамоти).
2. Методика навчання каліграфії в сучасній початковій школі: Навчальний посібник для вчителів початкових класів, викладачів і студентів вищих навчальних закладів I—IV рівнів акредитації. Н. М. Боднар, О. Ю. Прищепа, В. А. Трунова, І. В. Цепова, М. І. Чабайовська. За ред. В. А. Трунової. Харків : Вид-во «Ранок», 2017. 464 с.
Практичні завдання:
- Ознайомтеся з методикою «Щоденні 5». Конкретизуйте з яких етапів складається. І які з них можна використовувати на уроках письма. Чому?
- Підготуйте по 5 фізкультхвилинок, які варто провести під час уроку письма.
- Зареєструватися та прослухати вебінар на тему: «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою», який відбудеться 02.03.2020 р. о 18.00 https://vseosvita.ua/webinar/pedagogicni-pidhodi-v-roboti-z-ditinou-sulgou-158.html (підтвердження перегляду вебінару сертифікат)
- Підібрати тексти для вироблення навичок скоропису 2-4 клас.
ВАЖЛИВО! Всі теоретичні (лекційні) питання прописані в зошиті скидаєте фото на електронну пошту bondarvikusy2017@gmail.com (в розділі ТЕМА чітко вказуйте прізвище, ініціали хто виконав завдання.)
Дедлайн здачі: 1 - 3 питання – до 23.03.2020 р.
4 -7 питання – до 31.03.2020 р.
Практичні завдання здаєте на першому практичному занятті після карантину.
|