Мовна культура особистості дитини: до питання формування
2019 Січ 02, 10:37 PM

Освітня лінія «Мовлення дитини» є однією з основних у Базовому компоненті дошкільної освіти, а мовленнєвий розвиток дошкільнят виділено в самостійний напрям. До дитини дошкіьного віку вже ставлять вимоги  адекватно й доречно спілкуватись рідною мовою в різних життєвих ситуаціях, володіти елементарними правилами користування мовленням у різних життєвих ситуаціях та ін.

Поміркуйте, що сьогодні варто змінити в освітньому процесі закладів дошкільної освіти, щоб сформувати мовну культуру особистості дитини та уникнути мовленнєвої віртуальної залежності?

Категорія: Мої файли | Додав: sandra76stepanova | Теги: Мова дошкільника, мовленнєва культура
Переглядів: 588 | Завантажень: 0 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 6
avatar
0
1 AnyaChyz • 12:28 PM, 2019 Січ 23
Одним із засобів виховання комуні-
кативної культури дітей старшого дошкіль-
ного віку вважаємо систематичну роботу в
різних видах художньо-мовленнєвої діяльно-
сті, під час якої в дитини формується комуні-
кативна культура особистості – система рис,
що включає творче мислення, культуру мов-
ної дії, культуру жестів, культуру сприйняття
комунікативних дій партнера під час спілку-
вання, культуру емоцій
avatar
0
2 Татьяна Прилуцкая • 1:02 PM, 2019 Січ 23
Культура мовлення є обов’язковим елементом загальної культури людини. Не випадково вважається, що мовлення людини – її візитна картка, оскільки від того, наскільки грамотно людина висловлює свої думки, залежить її успіх не лише у повсякденному спілкуванні, але й у професійній діяльності. Особливо актуальне це твердження щодо мовлення педагога, який працює з дітьми дошкільного віку.Автор однієї з методик розвитку мовлення дошкільників Муза Алексєєва відзначає, що, наслідуючи дорослих, дитина переймає не лише всі тонкощі вимови, слововживання, побудови фраз, але й ту недосконалість і помилки, які зустрічаються в їхньому мовленні.
avatar
0
3 opalula0 • 7:14 PM, 2019 Січ 23
Формування мовної культури особистості дитини -  одне із найважливіших завдань, яке стоїть перед вихователем в нашому суспільства. Я переконана,що від правильного педагогічного спілкування залежить ступінь розвитку  стосунків дітей дошкільного віку, а також сформована мотиваційна установка до навчання та виховання. Слово вихователя повинне бути щирим , відвертим, переконливим. Відомий педагог В.О. Сухомлинський, наголошуючи на психотерапевтичній функції слова, вислови "душа людини " і "душа вчителя" ставив поряд ,вважаючи це обов'язковою умовою спілкування. Сучасне суспільство вимагає такого педагогічного спілкування, щоб діти вже з раннього віку були  самостійні, ініціативні, виховані та комунікативно активні.
avatar
0
4 dogroup2016 • 9:42 PM, 2019 Лют 06
Мовлєнневий розвиток дитини в сучасній освіті має  велике значення. Система навчання дітей дошкільного віку мови та розвитку їхнього мовлення, на мою думку, повинна  враховувати вікові можливості засвоєння духовних надбань українського та інших народів. Тільки тоді, коли сформується мовна культура народу, буде формуватися й мовна культура особистості.
avatar
0
5 darianizhnik1998 • 11:24 AM, 2019 Лют 07
Спілкування є найважливішою частиною людського життя, а відтак, і частиною культури. У процесі спілкування дитина пізнає світ, що її оточує, засвоює і створює культурні й загальнолюдські цінності, адже особистість у процесі спілкування з іншими набуває ці цінності, які і визначають сенс її життя. Комунікації дозволяють особистості пізнати свій внутрішній світ, своє «Я». В процесі комунікації дитина набуває певного досвіду
avatar
0
6 bobukhelena • 9:47 AM, 2019 Бер 30

  •    
    На мою думку все залежить від компетентності педагога, її культури і технікаи мовлення. Культура мовлення педагога має бути  граматично правильною, лексично багатою, логічною, доступною,чистою. Педагог повинен володіти гучністю голосу,  багатством  інтонації ( вірно вибрана сила голосу), чіткою дикцією, м'якою тональність. Якщо педагог володітиме  культурою мовлення, діти  наслідуючи вихователя також будуть володіти елементарними правилами мовлення.
  • avatar