Педагогічні технології на основі особистої орієнтації педагогічного процесу
2019 Лют 09, 3:15 PM

«Я не говорив, що у мене немає майстерності. Я говорив, що у мене немає таланту, а майстерності я добився. Майстерність це те, чого можливо добитися, і як може бути відомий майстер - токар, прекрасний майстер - лікар, так повинен і може бути прекрасним майстром педагог...»

А.С. Макаренко

Кожна людина повинна бути майстром своєї справи. Педагог може бути обізнаним у своєму предметі, проте цього замало, потрібно вміти донести ці знання дітям. Але це не так легко. Хто ж такий педагог? В чому полягає його роль? Завдання вчителя складне, проте якщо людина любить свою роботу, постійно працює над усуненням недоліків, то вона буде не просто гарним працівником, а справднім майстром.

 

Як ви гадаєте, в чому полягає майстерність вчителя в педагогічному процесі?

Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 721 | Завантажень: 0 | Коментарі: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 311 2 3 4 »
avatar
2
1 olhabiloha • 1:23 PM, 2019 Лют 12
На мою думку, майстерність вчителя у педагогічному процесі полягає в умінні володіти технологією добору матеріалу до уроку, знанні та розумінні методів навчання, в умінні чітко уявити собі, яким має бути результат уроку, змотивувати учня до освітнього процесу, бути артистичним, вміти імпровізувати, знати реальні можливості дітей та вміти розвивати їхні здібності.
avatar
1
2 Марія Полонська • 2:58 PM, 2019 Лют 12
На мою думку, майстерність вчителя полягає в його ставленні до своєї професії, в тому наскільки він відповідально готується до кожного заняття, обирає цікаві засоби, методи і форми роботи з дітьми, здатність зацікавити їх та відкрити нові горизонти в галузі навчання. Вчитель має бути "універсальним", добре володіти навичками в галузі педагогіки та психології і, звісно, любити дітей.
(Полонська Катерина)
avatar
2
3 anyav0508 • 4:38 PM, 2019 Лют 12
На мою думку в першу чергу, вчитель-це психолог. Для того, щоб знайти підхід до дитини він повинен полюбити його. Тільки тоді, коли вчитель буде ставитися до діток з любов'ю, вони зможуть полюбити його, а з ним і його предмет, навіть, якщо цей предмет самий нудний на світлі) Не потрібно прагнути з дітьми показувати свою силу і лідерство, вони і так бачать, що вчитель великий і знають це. Треба навчитися мислити, як дитина, говорити, як дитина і вести себе, як дитина. Іншими словами говорити з дітьми на зрозумілій для них мові. Це допоможе встановити міцний взаємозв'язок між учителем і учнем. Також важливо створити таку атмосферу на уроці, в якій дітки не буду тремтіти біля дошки, навіть якщо вони не знатимуть нічого. Головне навчити діток не боятися мислити і розвивати своє мислення. Адже навіть дорослі за все не можуть знати, а вони всього лише діти.
avatar
2
4 dangers1110 • 5:29 PM, 2019 Лют 12
На мою думку, майстерність вчителя перш за все у досконалому володінні своїми знаннями та уміннями, правильній організації занять, любові до своєї професії, до дітей, а також вмінні самовдосконалюватися. Звичайно, майстерність педагога виявляється у якості його роботи, але я вважаю що головною повинна вважатись думка учнів. Любов до дітей це невід'ємна частина праці педагога, найголовніша складова його професії. Саме тому гуманістична спрямованість у майстерності педагога має займати першочергове значення. Також неабиякий сенс має особистий приклад вчителя, його мова, поведінка, вчинки і навіть зовнішній вигляд. Майстерний вчитель - приклад для наслідування, яким варто пишатись, адже як писав М.Гоголь: "Щоб виховувати іншого, ми повинні насамперед виховати самих себе". Педагогічна майстерність проявляється у вмінні вчителя привити дітям любов до навчання, правильно змотивувати учнів, тоді діти з задоволенням і радістю отримуватимуть знання.
avatar
1
5 Наталія • 5:55 PM, 2019 Лют 12
Я вважаю, що педагогічна майстерність складається з багатьох складових:
– духовність учителя;
– ґрунтовне знання свого предмету;
– розуміння мети і завдання навчання;
– уміння володіти технологією добору матеріалу до уроку, до теми;
– знання, розуміння і володіння методами навчання;
– розуміння вибору форм навчання;
– грамотний підбір засобів навчання;
– уміння чітко уявити собі, яким має бути результат навчання;
– мотивація навчання;
– артистизм;
– режисура уроку;
– імпровізація;
– знання реальних можливостей дітей і вміння розвивати їхні здібності;
– уміння дочекатися успіху в начанні від кожного учня;
– кожен учень має отримувати задоволення від кожного уроку.
Складових педагогічної майстерності безліч. Якщо вчитель, який у душі «не вчитель», захоче стати Майстром, то жодні поради не допоможуть.
avatar
0
6 yaremenkokate • 7:26 PM, 2019 Лют 12
Я вважаю, що майстерність людина набуває з досвідом. І це стосується кожної професії, особливо учительської. Адже на протязі своєї педагогічної практики учитель проникається усіма тонкощами обраної професії, тож вагомою якістю людини, яка бажає досягти високої майтерності у цій спарві на сучасному етапі, є, на мою думку, психологічна та професійна гнучкість, задля швидкої та вдалої адаптації жо частих змін. Адже потрібно відповідати "продвинутому" поколінню, яке ми виховуємо, тож і подача матеріалу має бути далекою від одноманітності. Разом з цим досягти майстерності без любові до совєї справи, до учнів, я вважаю, неможливо. Це всерівно що вдосконалюватись проти волі, а це якось не природньо.
avatar
0
7 yuliakhomenko25 • 7:57 PM, 2019 Лют 12
Я вважаю, перш за все, майстерність вчителя - це любов до дітей, до своєї професійної діяльності, оскільки вчитель, коли любить дітей і йому подобається працювати з дітками, то у нього й відповідно є великі можливості розширювати як свій, так і кожного учня потенціал. Відповідно його майстерність проявляється у швидкій реакції та розумінні певної ситуації, вміння зацікавити та залучати усіх діток до навчального процесу. Також важливо не забувати, що продуктивною роботою вчителя з дітьми є співробітницький стиль навчання. Адже за допомогою співробітництва буде ефективніший навчальний процес, буде гарна взаємодія з дітками ("вчитель чує учнів - учні чують вчителя").
avatar
0
8 vlasenkoyana • 10:37 PM, 2019 Лют 12
На мою думку, майстерність вчителя полягає у вмінні організувати дітей до навчання, зацікавити учнів, подарувати надію, що дитина зможе із отриманими знаннями досягти успіхів спочатку у навчанні, а потім у житті. Ще  майстерність вчителя полягає у вміннях вчителя, його педагогічній техніці,  обізнаності в педагогіці та психології, вмінні подавати матеріал. Також, на мою думку, впливає культура спілкування педагога, бо від того як він веде діалог, спілкується залежить, як сприймуть його діти і чи зрозуміють, те, чого їх навчають.
avatar
0
9 Марія Полонська • 6:52 PM, 2019 Лют 13
На мою думку, майстерність вчителя полягає в відповідальності до своєї роботи і любові до дітей, в вмінні організовувати робочий процес.
Справжній вчителя має вміти створювати гармонійну атмосферу, вміти з мотивувати учнів, цікаво подавати урок і вміти слухати думку учнів.
Майстерність вчителя  заключається в тому, щоб учні отримували задоволення від кожного уроку, проведеного вчителем.

(Огілько Лєна)
avatar
0
10 katalisenko98 • 2:01 PM, 2019 Лют 15
Педагогом-майстром можна назвати такого вчителя,який в повній мірі усвідомлює, що відповідальний перед суспільством, домагається в своїй практиці високих результатів, оптимально використовуючи професійні засоби. Його відрізняє індивідуальний стиль діяльності, завдяки чому максимально повно реалізується його творчий потенціал.
1-10 11-20 21-30 31-31
avatar