2020 Бер 16, 1:53 PM | |
Навчальна дисципліна: Сучасні технології викладання «Технологічної освітньої галузі» Викладач: Мовчан Валентина Іванівна, кандидат педагогічних наук
Завдання 1 Виготовлення Артбука однієї теми (журнал, карта дослідника, чи комікс) (Виконати завдання до 23.03.2020, сфотографувати і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net) Максимальна кількість балів – 15. Вчимося досліджувати тему із різних боків і створювати естетичний продукт власних пошуків. Студент самостійно обирає фокус свого дослідження! Самостійне дослідження запропонованої теми: «Вишивка», «Плетіння», «Дизайн»….Вибираєте тему самостійно попередньо ознайомившись із Державним стандартом початкової загальної освіти https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/derzhavni-standarti Вимоги до Артбуку
Етапи
Завдання 2 Розробити квест – гру для команди із 5 учасників (тему студент обирає самостійно або запропоновану викладачем: «Мова графічних зображень», «Традиційні художні ремесла», «Сучасні конструктори». (Виконати завдання до 30.03.2020, сфотографувати і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net) Квест (пошук) – гра, яка передбачає покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань. Квести можуть бути командними або індивідуальними (вимагає найбільшого зосередження учня/учениці). Технологія «Квест» дозволяє обєднувати матеріал із кількох предметів (образотворче мистецтво, технології, музичне мистецтво). Формує логічне мислення і критичне мислення. Квест дає можливість почуватися безпосередньо залученим в освітній процес а не споживачами інформації запропонованої вчителем. Квест- есекйп рум(вихід із кількох приміщень і виконання низки завдань). Створюємо команди (необхідно зазначити вік учнів/учениць). Готуємо завдання (завдання можуть бути в кольорових конвертах чи кюер кодах розміщених на території школи/університету) у Початковій школі завдання формулюють так, щоб після кожної 3-4 зупинки вони передбачали танцювальні вправи (Зупинка музична). Квест у реальності, базується на змісті відомих книг, фільмів або відеоігор. Екшен-квест передбачає виконання активних дій для досягнення встановленої мети (передбачає вигадування історії від реальної або вигаданої особистості, науковця чи педагога ). Квест-перфоменс – яскраве напівтеатралізоване дійство взаємодії гравців з акторами (акторами можуть бути учені класу, вчителі або батьки). Головний принцип квесту не пошук підказок, а вплив на рішення прийнятими на основі аналізу підказок. Рішення слід підготувати наперед. Сюжет має бути не лінійним, бо може змінюватися на основі рішень команди. Етапи квесту 1. Організаційно-підготовчий етап. (визначте навчальну потребу учнів, тему і мету). Тема має бути цікавою та зрозумілою учням. 2. Сформулюйте сюжет і завдання (завдання мають бути творчі, креативні). Сюжет має відповідати темі і завданням мети. 3. Виокремите й опишіть ролі. (Дайте учня список ролей, які вони можуть виконувати, для кожної ролі, чіткий план роботи). Кожен учень має брати участь у квесті. 4. Об’єднайте учнів у групи чітко визначивши права і обов’язки всіх членів групи. 5. Розробіть додаткові необхідні документи (папки, матеріали, інструкції тощо). 6. Розробіть критерії оцінювання (конкретні відповіді на запитання та творчі роботи учнів). Розробіть «штрафні санкції та обговоріть до початку квесту. Памятайте про обсяг запропонованої інформації! Складність завдань має відповідати знанням і можливостям учнів Етап реалізації – потрібно ознайомити учнів із темою, сюжетом, планом та інструкціями; потрібно об’єднати учнів у групи і ознайомити з обов’язками, ознайомити із критеріями і вимогами. Під час проходження квесту вчитель координує дії учнів. Веб-квест (для дистанційного та інклюзивного навчання) + 15 балів!!! Етапи:
Завдання 3 (Виконати завдання до 30.03.2020, сфотографувати і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net)1. 1.Написати Есе на теми:
Завдання 4 (Виконати завдання до 06.04.2020, записати відео і відправити на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net) (Було б чудово як би Ви виконали це завдання і записали відео!!! Яке можна, у подальшому, використовувати на онлайн-платформі) Максимальна кількість балів – 30 Повідомлення у форматі «Лекція ТЕD» – щорічна конференція присвячена «ідеям, вартим поширення» Пропоную переглянути на каналі YouTobe лекції ТЕD:
Студентам потрібно підготувати власний виступ у форматі ТЕD. Для реалізаційне не потрібні ніякі фінансові резурси. Головне в ТЕDі – те, ЩО і ЯК говорить спікер/спікерка Такі завдання надихають створити щось нове і неповторне, продувати ідеї, що варті поширення. Вінстон Черчель стверджував «Немає неуспішних людей. Є люди, які не володіють словом»…. Доповідати може кожен!
| |
| |
Переглядів: 478 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |