3:03 PM STREAM-тиждень: «STREAM-освіта в закладах дошкільної освіти» (Частина 2) | |
День: ARTS Нетрадиційні техніки малювання з використанням музичних творів «Звуки фарб» Картини живуть своїм власним життям, народженим душею художника. Студенти 3 курсу спеціальності Дошкільна освіта під керівництвом викладачів О.О. Ляховець та Н.С.Скакун ознайомлювалися із особливостями використання нетрадиційних технік малювання з використанням музичних творів в закладах дошкільної освіти.
В розрізі STREAM-тижня здобувачі освіти практично апробовували один із різновидів художньої монотипії: малюнок гуашшю на мильній піні в поєднанні з творами музичного мистецтва. Відтак, на початку заняття студенти розглянули картини Вінсента ван Гога та визначили основні техніки використані художником при написанні картин. Розглядаючи картину Вінсента «Зіркова ніч» студенти звернули увагу, на те, що художник використовує модель рідких турбулентних структур у своїх роботах. Таким чином, студенти переконалися, що навіть мистецтво може інтегруватися з природничими науками (астрономією та фізикою). Інтегруючи образотворче мистецтво з музикою формується художньо-естетичні знання та уявлення дошкільників, координація різноаспектних мистецьких вражень і досвіду. Художню діяльність студентів супроводжували музичні композиції рекомендовані освітньою програмою «Дитина» та звуки природи, що мотивувало студентів створювати картини відповідно до емоцій, які викликали музичні твори. «Дитина мислить формами, фарбами, звуками, відчуттями взагалі»
День: MATHEMATICS STEM-технологія як інноваційний інструмент вивчення математики Хто з дитячих років займається математикою, той розвиває увагу, тренує свій мозок, свою волю, виховує наполегливість і завзятість у досягненні мети. Інтегроване заняття з логіко -математичного розвитку та конструювання провели викладачі О.А. Коваленко та Ю.М. Зоря для студентів першого курсу спеціальності Дошкільна освіта. Здобувачі освіти завдяки практичним завданням ознайомилися із методикою ознайомлення дітей дошкільного віку з елементарними математичними уявленнями, зокрема: геометричними фігурами, розміром предметів, кольоровим спектром, просторовим розміщенням предметів та часовими особливостями. На занятті студенти: Креативне та інноваційне заняття не тільки мотивує студентів до навчання, але й формує фахівця нової генерації:
| |
|
Всього коментарів: 0 | |