2020 Бер 12, 8:25 PM | |
17 березня 2020 р.Практичне заняття №2Тема: Різноманітність рослин Мета: узагальнити й систематизувати знання студентів про нижчі та вищі спорові рослини, їх особливості будови та життєдіяльності, основних представників та значення в житті людини; розглянути загальну характеристику відділів Голонасінні та Покритонасінні та значення їх представників в природі й життєдіяльності людини; зробити порівняльний аналіз представників різних родин відділу Покритонасінні; ознайомити студентів із особливостями будови грибів та лишайників, розглянути ознаки отруєння грибами та прийоми надання першої медичної допомоги; формувати здатність усвідомлювати роль людини в збереженні природи; активізувати навчальну діяльність за допомогою практичних вправ та ігрових технологій. Зміст практичного заняття
Завдання для дистанційного навчання: 1) Опрацюйте зміст практичного заняття та зробіть порівняльний аналіз голонасінних та покритонасінних рослин. Відповідь має були особисто Вашим теоретичним аналізом без використання електронних ресурсів. (виконане завдання напишіть в коментарях). Особливості оцінювання даного виду діяльності: грунтовний аналіз, який написаний особисто Вами та широко розкриває питання максимально оцінюється в 5 балів. Дедлайн здачі: 17 березня 2) Пройти курс на он-лайн платформі EdEra - "Біологія: Рослини, гриби та лишайники" Посилання на платформу: https://courses.ed-era.com/courses/EdEra/b102/B102/about Особливості оцінювання даного виду діяльності: по завершенню курсу, всі учасники отримають безкоштовний сертифікат, що засвідчує проходження Вами навчального курсу. По завершенню проходження курсу, сертифікат прикріплюєте нижче в коментарях. Максимальну кількість балів за проходження курсу, яку Ви можете отримати - 10 (в залежності від % виконаних завдань). Дедлайн здачі: не пізніше 27 березня 3) Проектна робота "Спостереження за ростом та розвитком рослин" (зразок оформлення додається) Особливості оцінювання даного виду діяльності: На протязі 3 тижнів Ви маєте доглядати за рослиною та спостерігати та її ростом та розвитком. Зверніть увагу умови росту рослини: освітлення, температурний режим, частоту поливу та не допускайте її засихання. Всі спостереження Ви описуєте в "картці спостереження" (зразок наявний) та відповідно оформлюєте свою роботу. Максимальну кількість балів за проект довготривалого спостереження - 5 балів. Дедлайн здачі: 31 березня, робота здається 7 квітня
24 березня 2020 р. - 31 березня 2020 р.
Практичне заняття №3-4Тема: Тварини як компоненти біосфери. Нижчі й вищі безхребетні та хордові тварини Мета: узагальнити й систематизувати знання студентів про Підцартства Одноклітинні та Багатоклітинні; розглянути представників Підцартства Одноклітинні (тип Саркоджгутикові, тип Апікомплекси (Споровики), тип Інфузорії) та Багатоклітинні (Тип Кишковопорожнинні, Тип Плоскі черви, Тип Круглі черви, Тип Кільчасті черви, Тип Молюски, Тип Членистоногі, Тип Хордові); розглянути загальну характеристику класу Головохордові, класу Птахи та Класу Савці; розкрити значення представників Найпростіших та Багатоклітинних в природі й життєдіяльності людини; формувати здатність усвідомлювати роль людини в збереженні природи; активізувати навчальну діяльність за допомогою практичних вправ та ігрових технологій. Зміст практичного заняття
Завдання для дистанційного навчання:
1) Перегляньте відео. Зясуйте який одноклітинний організм ледь не знищив життя на Землі. Визначте основні його характеристики та означте його роль в життєдіяльності людини. Особливості оцінювання даного виду діяльності: максимальну кількість балів, яку Ви можете отримати виконавши завдання - 1 бал. (відповіді розміщуйте в коментарях вказавши прізвище та ім'я й зазначивши номер завдання) Дедлайн здачі: 24 березня 2) Перегляньте відео. З'ясуйте та опишіть звідки беруться віруси. Охарактеризуйте, які віруси інфікують лише тварин, а які, здатні впливати на людину. Особливості оцінювання даного виду діяльності: максимальну кількість балів, яку Ви можете отримати виконавши завдання - 1 бал. (відповіді розміщуйте в коментарях вказавши прізвище та ім'я й зазначивши номер завдання) Дедлайн здачі: 24 березня 3) Користуючить джерелом "Цікава наука": https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ/featured Знайдіть відповідь на запитання: - Як кальмарам вдається перехитрувати хижаків? - Медузи. Як їм вдається жити так довго? - Чому отруйні тварини не отруюють самих себе? - Чому деякі птахи не можуть літати? - Чому деякі тварини впадають у сплячку? - В чому особливість метаморфозу у метеликів? - Як тварини бачать уночі? - Як тварини відчувають біль? Особливості оцінювання даного виду діяльності: максимальну кількість балів, яку Ви можете отримати виконавши завдання - 3 бал., абож 0,5 балів за відповідь на кожне запитання. (відповіді розміщуйте в коментарях вказавши прізвище та ім'я й зазначивши номер завдання) Дедлайн здачі: 24 березня 4) дайте загальну характеристику Класу Птахи. Вкажіть представників, середовище існування, особливості будови.
Особливості оцінювання даного виду діяльності: максимальну кількість балів, яку Ви можете отримати виконавши завдання - 3 бал. (виконане завдання надсилайте на електронну адресу oksana-shpundra@ukr.net) Дедлайн здачі: 31 березня 5) Дайте загальну характеристику Класу Ссавці або Звірі. Вкажіть представників, середовище існування, особливості будови.
Особливості оцінювання даного виду діяльності: максимальну кількість балів, яку Ви можете отримати виконавши завдання - 3 бал. (виконане завдання надсилайте на електронну адресу oksana-shpundra@ukr.net) Дедлайн здачі: 31 березня Зверніть увагу! Готувати варто не тільки практичні завдання, але й теоретичні, адже їх зміст матиме продовження під час лабораторних занять.
Шановні студенти. | |
| |
Переглядів: 938 | Завантажень: 0 | Коментарі: 49 | |
Всього коментарів: 49 | 1 2 3 4 5 » |
| |
1-10 11-20 21-30 31-40 41-43 | |