2020 Бер 16, 5:09 PM | |
Дисципліна: Розвиток емоційної сфери дитини Курс, група: 1-ДО Викладач: Соловей Юлія Олександрівна Форма проведення заняття: лекція Дата проведення заняття: 18.03.2020 Завдання для дистанційного навчання: законспектувати головні тези лекції (фото написаного конспекту лекції прикріпити нижче в коментарях або ж відправити на електронну адресу викладача); розгадати ребуси; розробити кросворд до лекції (виконані завдання надіслати на електронну адресу solovey_yula@ukr.net). Особливості оцінювання даного виду діяльності: завдання, яке виконано вчасно та вірно оцінюється в 1 бал. Дедлайн здачі: не пізніше 19.03.2020 Лекція №6 Тема 2.1. Особливості емоційних порушень Мета: схарактеризувати суб’єктивні та об’єктивні чинники дитячих емоцій; розкрити сутність поняття «страх» як емоційного розладу у дитячому віці, проаналізувати особливості конкретних та символічних страхів; розглянути методи корекції страхів у дошкільників та методи психокорекційної роботи з емоційними порушеннями; схарактеризувати прояви занепокоєння дитини; вивчити особливості корекційної роботи з агресивними дітьми. Логіка викладу
Посилання на лекцію - Лекція
Дисципліна: Розвиток емоційної сфери дитини Курс, група: 1-ДО Форма проведення заняття: практичне заняття Дата проведення заняття: 25.03.2020 (І група – 2 пара; ІІ група – 3 пара) Практичне заняття № 1 Тема 1.1. Визначення та фізіологічні механізми емоцій Мета заняття. Провести історичний огляд розвитку теорій про емоції, емоційні стани людини, охарактеризувати основні функції емоцій. Зміст практичного заняття.
Завдання для дистанційного навчання:
. Особливості оцінювання даного виду діяльності: якщо завдання виконано правильно та вчасно надіслано на пошту – 2 бали. Дедлайн здачі: не пізніше 27.03.2020 (І група та ІІ група)
Емоція, афект, гнів, почуття, настрій. Особливості оцінювання даного виду діяльності: якщо завдання виконано правильно та вчасно надіслано на пошту – 1 бал. Дедлайн здачі: не пізніше 27.03.2020 (І група та ІІ група)
Емоція – це психічний процес, що відображає у формі переживань особистісну значущість та оцінювання зовнішніх і внутрішніх ситуацій для життєдіяльності людини Стенічні емоційні переживання - емоції, які підвищують життєдіяльність людини, посилюють активність. Астенічні емоційні переживання – емоції, які пригнічують життєдіяльність організму, знижують енергію суб’єкта. Афект – інтенсивні, короткочасні емоційні спалахи, що бурхливо розвиваються. Радість – позитивний емоційний стан, пов’язаний із можливістю достатньо повно задовольнити актуальну потребу. Страждання – негативний емоційний стан, що пов’язаний з отриманою достовірною інформацією про неможливість задоволення найважливіших життєвих потреб або цієї інформацією, в достовірність якої вірить людина. Гнів – негативний емоційний стан, як правило, існує у формі афекту і викликається раптовим виникненням серйозної перешкоди на шляху задоволення виключно важливої для суб’єкта потреби. Почуття – це специфічні людські, узагальнені переживання ставлення до людських потреб, задоволення або незадоволення яких викликає позитивні або негативні емоції – радість, любов, гордість або сум, гнів, сором тощо. Настрій – найтриваліший, або «хронічний», емоційний стан, що забарвлює всю поведінку.
«На жаль, пригнічені емоції не вмирають. Їх змусили замовкнути. І вони зсередини продовжують впливати на людину». Особливості оцінювання даного виду діяльності: Відповідь має бути без використання допоміжних ресурсів (виконане завдання напишіть в коментарях). Якщо завдання виконано правильно та вчасно – 2 бали. Дедлайн здачі: не пізніше 27.03.2020 (І група та ІІ група)
Дисципліна: Розвиток емоційної сфери дитини Курс, група: 1-ДО Форма проведення заняття: практичне заняття Дата проведення заняття: 01.04.2020 (І група – 2 пара; ІІ група – 3 пара)
Практичне заняття № 2 Тема 1.2. Вікові особливості розвитку емоційної сфери особистості дитини Мета заняття. Охарактеризувати особливості розвитку емоцій дитини дошкільного віку на різних вікових етапах, розкрити роль гри у розвитку емоцій дитини-дошкільника. Розкрити значення емоційних переживань дитини дошкільного віку, виокремити основні емоційні потреби та психолого-педагогічні умови емоційного благополуччя дошкільника. Зміст практичного заняття.
Завдання для дистанційного навчання: 1. Опрацюйте зміст практичного заняття та оформіть у вигляді таблиці основні вікові особливості розвитку емоцій дитини (виконане завдання надсилати на електронну адресу solovey_yula@ukr.net).
Особливості оцінювання даного виду діяльності: якщо завдання виконано правильно та вчасно надіслано на пошту – 2 бали. Дедлайн здачі: не пізніше 03.04.2020 (І група та ІІ група)
Гра – це діяльність в умовних ситуаціях, що спрямовується на відтворення в доступній формі праці і навчання, є процесом соціалізації дитини, підготовкою її до майбутнього дорослого життя. Емоційна уява – являє собою сплав інтелектуальних та когнітивних процесів. Комплекс пожвавлення – емоційні реакції дитини при спілкуванні з дорослим, які виражаються в міміці радості (усмішка, сміх), в радісних звуках, гулінні, у швидких і енергійних рухах рук і ніг. Госпіталізм – відсутність інтенсивних позитивних емоційних контактів немовляти з дорослим. Трансформація – зміна, перетворювання виду, форми, істотних властивостей чого-небудь. Емоційне благополуччя – базове почуття емоційного комфорту, що забезпечує довіру й активне ставлення до світу. Потреба – необхідність у чомусь, бажання, нестача чогось. 3. Прокоментуйте наступне міркування відомого педагога В. Сухомлинського: «Дитина має справжнє емоційне та інтелектуальне життя тільки тоді, коли живе в світі ігор, казки, музики, фантазії, творчості». Особливості оцінювання даного виду діяльності: Відповідь має бути без використання допоміжних ресурсів (виконане завдання напишіть в коментарях). Якщо завдання виконано правильно та вчасно – 1 бал. Дедлайн здачі: не пізніше 03.04.2020 (І група та ІІ група) 4. Прокоментуйте наступне міркування В. Квіна: «Емоції – це суб´єктивне ставлення людини до світу, пережите як задоволення або незадоволення потреб. Ці почуття можуть бути приємними, неприємними й змішаними. Люди дуже рідко переживають емоції в чистому вигляді» Особливості оцінювання даного виду діяльності: Відповідь має бути без використання допоміжних ресурсів (виконане завдання напишіть в коментарях). Якщо завдання виконано правильно та вчасно – 1 бал. Дедлайн здачі: не пізніше 03.04.2020 (І група та ІІ група)
| |
| |
Переглядів: 1550 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | |
Всього коментарів: 4 | |
| |