Теорія та технологія валеологічної освіти дошкільників (3 курс)
2020 Бер 13, 0:51 AM

Дисципліна: Теорія та технологія валеологічної освіти дошкільників

Курс, група: 3-ДО

Викладач: Соловей Юлія Олександрівна

Форма проведення заняття: лекція

Дата проведення заняття: 17.03.2020

Завдання для дистанційного навчання: законспектувати головні тези лекції

Особливості оцінювання даного виду діяльності: фото написаного конспекту лекції прикріпити нижче в коментарях.

Дедлайн здачі: не пізніше 18.03.2020

 

Лекція

Тема: Теоретичні аспекти валеологічної культури дитини дошкільного віку.

Мета: здійснити аналіз поняття «психологічний комфорт» та схарактеризувати умови його забезпечення для дитини  3–6 років у ЗДО та родині; розкрити сутність культури валеологічного виховання та вивчити принципи, методи та прийоми валеологічного виховання дошкільників; схарактеризувати валеологічні функції української родини.

Логіка викладу

  1. Психологічний комфорт і умови його забезпечення для дитини  3–6 років у ЗДО та родині.
  2. Культура валеологічного виховання. Принципи валеологічної освіти.
  3. Методи та прийоми валеологічного виховання дошкільників.
  4. Валеологічні функції української родини
  5. Деякі валеологічні поняття

Скачати лекцію можна за посиланням - Зміст лекції

 

Дисципліна: Теорія та технологія валеологічної освіти дошкільників

Курс, група: 3-ДО

Викладач: Соловей Юлія Олександрівна

Форма проведення заняття: лекція

Дата проведення заняття: 24.03.2020

Завдання для дистанційного навчання: законспектувати головні тези лекції

Особливості оцінювання даного виду діяльності: фото написаного конспекту лекції прикріпити нижче в коментарях.

Дедлайн здачі: не пізніше 25.03.2020

Лекція

Тема: Сутність технологій взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами.

Мета: обґрунтувати технології взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами щодо формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей; схарактеризувати педагогічний інструментарій технологій взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами; узагальнити поняття «батьківська самоосвіта» та визначити компетентності батьків і дітей щодо збереження і зміцнення здоров’я.

Логіка викладу

1. Обґрунтування технології взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами щодо формування, збереження і зміцнення здоров’я дітей

2 Педагогічний інструментарій технологій взаємодії закладів дошкільної освіти з родинами. Просвітницькі заходи для батьків 

3. Батьківська самоосвіта

4. Визначення компетентності батьків і дітей

Скачати лекцію можна за посиланням - Зміст лекції

 

 

Дисципліна: Теорія та технологія валеологічної освіти дошкільників

Курс, група: 3-ДО

Викладач: Соловей Юлія Олександрівна

Форма проведення заняття: практичне заняття

Дата проведення заняття: 31.03.2020

 

Тема: Теоретичні аспекти валеологічної культури дитини дошкільного віку.

Мета заняття: схарактеризувати основні інфекційні хвороби, якими хворіють діти, розкрити їх наслідки та визначити роль вихователя в профілактиці таких захворювань.

Зміст практичного заняття

  1. Знання дитини про будову тіла, органи, функції і взаємодії органів і систем органів людини. Органи чуття.
  2. Фактори, що впливають на відношення особистості до свого здоров’я. Визначення показників «здоров’я – нездоров’я» дитини.
  3. Наслідки дитячих інфекційних захворювань та їх профілактика.
  4. Основні інфекційні хвороби, якими хворіють діти:

а) інфекції дихальних шляхів;

б) інфекції які впливають на центральну нервову систему;

в) інфекції, які впливають на слух,

г) інфекції, які впливають на зір.

  1. Психологічний комфорт і умови його забезпечення для дитини  3–6 років у ЗДО і родині.
  2. Культура валеологічного виховання. Принципи валеологічної освіти.
  3. Методи та прийоми валеологічного виховання дошкільників.
  4. Валеологічні функції української родини
  5. Деякі валеологічні поняття
  6. Гігієна тіла. Основні гігієнічні процедури.

 

Завдання для дистанційного навчання:

1. Опрацюйте зміст практичного заняття та проаналізуйте роль вихователя в профілактиці захворювань дітей дошкільного віку. Відповідь має бути чіткою, логічною та без використання допоміжних ресурсів (виконане завдання напишіть в коментарях).

Особливості оцінювання даного виду діяльності: ґрунтовний аналіз питання, який написано особисто Вами максимально оцінюється в 1 бал.

Дедлайн здачі: 31.03.2020

 

2. Пройти курс на он-лайн платформі EdEra – «Домедична допомога»

Посилання на платформу: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/about

Особливості оцінювання даного виду діяльності: по завершенню курсу, всі учасники отримають безкоштовний сертифікат, що засвідчує проходження Вами навчального курсу. По завершенню проходження курсу, сертифікат прикріплюєте нижче в коментарях. Максимальну кількість балів за проходження курсу, яку Ви можете отримати – 4 (в залежності від % виконаних завдань).

Дедлайн здачі: не пізніше 03.04.202

Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 1214 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 vxablo777 • 11:47 PM, 2020 Бер 18
Роль вихователя  в профілактиці захворювань дітей дошкільноговіку.
Важливе завдання вихователя турбуватися про здоров’я дітей, навчати їх берегти
своє здоров’я і здоров’я оточуючих. Вихователю необхідно навчити дитину свідомо
ставитися до власного здоров’я та навчити підтримувати здоровий спосіб життя,
адже здоров’я - це той скарб, який не купиш за гроші, без чого не має
майбутнього. Виховуючи дітей дошкільного віку вихователь ставить перед собою
цілі ознайомити та запровадити в життя дитини основні правила і норми та
навички здорового способу життя, а саме:
- заняття фізкультурою
- ознайомлення та втілення навичок особистої гігієни
- усунення шкідливих звичок
- ознайомлення з правилами здорового харчування
- загартовування дітей
- привчання дитини до гармонічних відносин з природою
Вихователь – це особа яка має великий вплив на усвідомлення важливості
дотримання здорового способу життя, навчання елементарних навичок особистої
гігієни для запобігання захворювань та навчає дитину цінувати власне життя.
Сформовані вихователем початкові знання про зміцнення і збереження здоров’я,
вміння убезпечити себе стануть моделлю поведінки дитини у майбутньому
повсякденному житті.
avatar