Згідно результатів останніх досліджень щодо впровадження нових засобів навчання у процес підготовки майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти особливого інтересу набувають різноманітні паперові техніки: оригамі, квілінг, торцювання.
За переконаннями Л.Федорової: «Техніка квілінгу розвиває моторику рук сприйняття, почуття, естетичний смак, спостережливість, увагу, уяву, сприяє розвитку всіх розумових процесів, ініціює творче мислення, фантазію, підвищує рівень художньо-естетичного сприймання, збагачує життєвий та художній досвід, емоційну сферу, сприяє ознайомленню з довкіллям, новими матеріалами, інструментами, сприяє опануванню різних типів практичної роботи стимулює пошукову діяльність, здатність виконувати завдання різ
...
Читати далі »