Методика навчання «Інформатичної освітньої галузі» (4 курс)
2020 Бер 19, 10:43 AM

Група: 4-ДО

Дисципліна: Методика навчання «Інформатичної освітньої галузі»

 

Тема: Навколишній світ та інформація

Завдання

  1. Ознайомтеся із темою «Інформація. Дії з інформацією» у типовій освітній програмі та підручниках з інформатики для початкової школи.
  2. Зясуйте значення інформації для життя людини. У полі «Коментарі», зазначивши ваше прізвище та ім’я, наведіть 2-3 приклади значення інформації особисто для Вас.
  3. Опрацювавши тему, подану у підручнику, у своєму робочому зошиті запишіть приклади подання інформації різних видів та вкажіть якими органами чуття людина її отримує. Підготуйте відповідне наочне зображення.
  4. Назвіть технічні засоби, які допомагають людині здійснювати різні дії з інформацією (конспект).
  5. Складіть словник термінів, з якими знайомляться учні початкових класів у межах теми «Інформація. Дії з інформацією»:

термін

тлумачення терміну

Інформація

повідомлення, передане у формі знаків або символів

 

6. Складіть шість тестових завдань для учнів початкової школи (з вибором однієї правильної із запропонованих чотирьох варіантів відповідей) з вказаної теми та надішліть на електронну пошту викладача до 23.03.2020.

 

Список джерел, які стануть у пригоді при виконанні завдань

  1. Навчальні програми для початкової школи. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli
  2. Підручники з інформатики для початкової школи. URL: http://www.ciit.zp.ua/index.php/ourwork/informatic/informlib/item/597-pidr_nach
  3. Підручники з інформатики для початкової школи. URL: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KNxK-QSJxSFmexcGOP9irYw-ufgbWfiQbajDldiLNvQ/edit?ts=5a382670#gid=1261387045
  4. Інформатика, 2 клас. URL: https://pidruchnyk.com.ua/44-shodinki-do-nformatiki-korshunova-2-klas.html
  5. Інформатика, 2 клас. URL: http://shkola.in.ua/19-skhodynky-do-informatyky-2-klas-korniienko.html
  6. Інформатика, 2 клас. Робочий зошит. URL: http://shkola.in.ua/664-robochyi-zoshyt-skhodynky-do-informatyky-2-klas-lomakovska.html
  7. Інформатика, 2 клас. Робочий зошит. URL: http://shkola.in.ua/662-zoshyt-skhodynky-do-informatyky-2-klas-korshunova.html.

 

Методи контролю та оцінювання

  1. Перевірка конспекта та усне опитування на занятті після закінчення карантину (конспект: 0-3 бали; усна відповідь: 0-2 бали).
  2. Коментарів: 0-2 бали.
  3. Перевірка тестових завдань, надісланих на електронну пошту викладача: 0-2 бали.

 

 

Тема: Алгоритми і виконавці

Завдання

  1. Ознайомтеся із темою «Алгоритми і виконавці» у типовій освітній програмі та підручниках з інформатики для початкової школи.
  2. Опрацювавши тему, дайте відповіді на запитання (у робочому зошиті):

а) що таке команда;

б) хто може виконувати команди;

в) що таке система команд;

г) що таке алгоритм, з чого він складається;

д) які види алгоритмів вивчають у курсі інформатики початкової

    школи.

  1. Складіть алгоритм розвязування задачі (у робочому зошиті):

Якщо біля кожного будинку мікрорайону садити по 9 дерев, то 100 саджанців не вистачить, а якщо біля кожного будинку посадити по 5 дерев, то зайвими будуть двадцять саджанців. Скільки будинків у мікрорайоні?

  1. У полі «Коментарі», зазначивши ваше прізвище та ім’я, наведіть 2-3 приклади (із власного досвіду), у яких Ви діяли або дієте за алгоритмом.
  2.  Складіть словник термінів, з якими знайомляться учні початкових класів у межах теми «Алгоритми та виконавці» (зазначте, для учнів якого класу).
  3. Складіть шість тестових завдань для учнів початкової школи (з вибором однієї правильної із запропонованих чотирьох варіантів відповідей) з вказаної теми та надішліть на електронну пошту викладача до 31.03.2020.

 

Список джерел, які стануть у пригоді при виконанні завдань

  1. Навчальні програми для початкової школи. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli
  2. Підручники з інформатики для початкової школи. URL: http://www.ciit.zp.ua/index.php/ourwork/informatic/informlib/item/597-pidr_nach
  3. Підручники з інформатики для початкової школи. URL: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KNxK-QSJxSFmexcGOP9irYw-ufgbWfiQbajDldiLNvQ/edit?ts=5a382670#gid=1261387045
  4. Інформатика, 2 клас. URL: https://pidruchnyk.com.ua/44-shodinki-do-nformatiki-korshunova-2-klas.html
  5. Інформатика, 2 клас. URL: http://shkola.in.ua/19-skhodynky-do-informatyky-2-klas-korniienko.html
  6. Інформатика, 2 клас. Робочий зошит. URL: http://shkola.in.ua/664-robochyi-zoshyt-skhodynky-do-informatyky-2-klas-lomakovska.html
  7. Інформатика, 2 клас. Робочий зошит. URL: http://shkola.in.ua/662-zoshyt-skhodynky-do-informatyky-2-klas-korshunova.html.
  8. Інформатика, 3 клас (здійснити самостійний пошук).
  9. Інформатика, 4 клас (здійснити самостійний пошук).

 

Методи контролю та оцінювання

  1. Перевірка конспекта та усне опитування на занятті після закінчення карантину (конспект: 0-3 бали; усна відповідь: 0-2 бали).
  2. Коментарі: 0-2 бали.
  3. Перевірка тестових завдань, надісланих на електронну пошту викладача: 0-2 бали.
Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 907 | Завантажень: 0 | Коментарі: 45 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 451 2 3 4 5 »
avatar
0
1 darianizhnik1998 • 8:27 PM, 2020 Бер 19
Нижник Дар'я - Значення інформації особисто для мене полягає в тому, що за допомогою інформації я дізнаюся про нові події у світі (новини), займаюсь саморозвитком та маю можливість передавати знання іншим.
avatar
0
2 vikavolvach1999 • 9:03 PM, 2020 Бер 19
Григор'єва Вікторія - для мене інформація – це відомості про навколишнє середовище та пізнання чогось нового.
avatar
0
3 ludockazenkova • 10:19 AM, 2020 Бер 20
Єрмолаєва Людмила. Інформація - це отримання певних знань під час спілкування, переглядання телебачення, читання книги, тощо.
avatar
0
4 ludockazenkova • 10:26 AM, 2020 Бер 20
Єрмолаєва Людмила. Кожного ранку мій алгоритм такий: я прокидаюсь о 7 годині ранку та варю смачну каву.
avatar
0
5 mahatitenko911 • 11:18 AM, 2020 Бер 20
Тітенко Марія. Інформація - це певні, нові знання та відомості, які отримує кожна людина і вона є для неї зрозуміла так як сама людина може її сприйняти, зрозуміти і використати.
avatar
0
6 mahatitenko911 • 11:46 AM, 2020 Бер 20
Тітенко Марія. Алгоритм дій з власного досвіду: кожного разу виходячи з дому,я перевіряю чи взяла я гроші, телефон, ключі, картки, цей алгоритм повсякденний; також алгоритм дій є в приготуванні якоїсь страви коли слідуєш рецепту, і в результаті правильно дотриманого алгоритму дій, отримуєш якусь смачну страву.
avatar
0
7 vikavolvach1999 • 1:06 PM, 2020 Бер 20
Григор'єва Вікторія.Коли збираюся лягати спати,я розстеляю ліжко та читаю нову інформацію в інтернеті.
avatar
0
8 Діана Коротун • 1:08 PM, 2020 Бер 20
Коротун Діана - для мене інформація це те, завдяки чому ми можемо бути сучасними, обізнаними. Інформацію ми можемо опрацьовувати та передавати іншим.
avatar
0
9 Діана Коротун • 1:16 PM, 2020 Бер 20
Коротун Діана. Мій алгоритм коли я виходжу з дому : 1. Одягаюсь 2.Виходжу з будинку 3. Зачиняю двері.
avatar
0
10 vkostyana • 1:28 PM, 2020 Бер 20
Костяна Віталіна - інформація для мене це певні відомості про якісь події, явище чи об'єкт навколишнього середовища за допомогою яких я дізнаюся те, що мене цікавить.
1-10 11-20 21-30 31-40 41-45
avatar