Методика розвитку мовлення і навчання рідної мови дітей дошкільного віку (3 курс)
2020 Бер 15, 8:46 PM

16.03.2020

Лекція. Методика розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку

(лекція з використанням опорного конспекту)

Мета: розкрити мету і завдання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку, уточнити засоби розвитку мови, форми навчання дітей рідної мови, методи та прийоми навчання рідної мови

План лекції (навчальні питання)

 

  1.  Мета і завдання дошкільного закладу з розвитку мовлення.
  2.  Засоби розвитку мови.
  3. Форми навчання дітей рідної мови.
  4. Методи і прийоми навчання дітей рідної мови.
  5. Характеристика мовлення дітей старшого дошкільного віку
  6. Виховання звукової культури мовлення у дітей.
  7. Методика словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
  8. Формування граматичної правильності мовлення у дітей.
  9. Методика розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку.
  10. Підготовка руки дитини до письма.

Завдання:

1. Зробити короткий конспект лекції «Методика розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку».   

(Посилання на лекцію - /avatar/photo/lekcija_metodika_rozvitku_movlennja_ditej_shostogo.doc )

2. Укласти мнемотаблицю на програмові віршовані твори для дітей старшого дошкільного віку. Висвітлити та прикріпити  їх у коментарях у рубриці "Зображення".

Дедлайн на виконання завдань: 21.03.2020

Категорія: Мої файли | Додав: nikolaesky
Переглядів: 1537 | Завантажень: 0 | Коментарі: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 141 2 »
avatar
0
1 tamilaoleksenko • 5:47 PM, 2020 Бер 18
Я обрала віршований твір П.Воронька.
"Облітав журавель". Саме цей твір розвиває прагнення бути патріотом України, виховує любов до рідного краю, української мови, поваги до українського народу. До цього твору розроблялась мнемотаблиця, підбирались відповідні зображення до змісту вірша, і будувався асоціативний ряд. За допомогою мнемотаблиці, можна з легкістю запам'ятати і відтворити вірш - "Облітав журавель".
avatar
0
2 anyastaruschenko14 • 8:22 AM, 2020 Бер 19
Я розробила мнемотаблицю під віршований твір І. Панасюка. До вірша я підібрала картинки та розмістила їх у правильному порядку, завдяки картинкам та своїй уяві діти мають змогу утворити вірш. Мнемотаблиця полегшує дітям запам'ятовування  вірша та збільшує об'єм їхньої пам'яті. Розроблена мнемокартинка допомагає розвивати асоціативне мислення, зорову та слухову пам'ять та уяву. Твір який я обрала це короткий логопедичний вірш який допомогає дітям розвивати вимову та автоматизувати звуки.
avatar
0
3 nikolaesky • 10:37 AM, 2020 Бер 19
Вкажіть назву вірша І. Панасюка.
avatar
0
14 anyastaruschenko14 • 5:32 PM, 2020 Бер 24
І. Панасюк "Ворон"
avatar
0
4 belostotskaya2805 • 11:16 AM, 2020 Бер 19
Для створення мнемотаблиці, мною був обраний віршований твірА. М’ястківського «Котики-воркотики». Він сприяє активізації мовлення та
правильної звуковимови слів, також його можна використовувати для ознайомлення
дітей з словами-омонімами, а саме зі словом – «котики» яке має однакове
написання і звучання, але може мати різне значення. Під час створення
мнемотаблиці я підбирала зображення, відповідно до змісту вірша та які будуть зрозумілі
і доступні для сприйняття дітям. Розроблена мнемотаблиця допомагає дітям легко запам'ятовувати та відтворювати вірш.
avatar
0
5 olya_lyapkalo788 • 11:36 AM, 2020 Бер 19
Мною був обраний віршований твір Вадима Крищенка «Вишиванка». Цей вірш сприяє розвитку у дошкільників любові та поваги до матері, до того, що вона робить. До цього твору розроблялася мнемотаблиця, підбиралися зображення, які відповідали змісту. На основі асоціацій дітям краще запам’ятовувати та відтворювати вірш.
avatar
0
6 wwkroxa999ww • 5:24 PM, 2020 Бер 19
Я обрала для мнемотаблиці віршований твір Г. Бойко “Сонечка умита” Цей вірш розвиває пам'ять, викликає інтерес, виховує у дитини чуття рідної мови та ритму, прищеплює любов до поезії. Також не менш важливим є те, що віршований твір розширює словниковий запас, а ще учить не тільки розуміти, що таке рими, а й правильно їх добирати. До цього твору розроблялася мнемотаблиця яка допоможе з легкістю запам'ятати та відтворити вірш. Підбирала зображення відповідно змісту твору.
avatar
0
7 natashaartemenko2000 • 6:00 PM, 2020 Бер 19
Я обрала для мнемотаблиці віршований твір Г. Вієру "Весна". Зображення підбиралися відповідно змісту, щоб відбувався асоціативний ряд, але й щоб були зрозумілі дітям.  Вірш розширює словниковий запас, розвиває мислення, пам’ять, увагу. Завдяки ньому діти можуть краще розуміти поняття "весна" (тобто за яких умов змінюється пора року: рпилітають з вирію птахи, розквітають дерева...)
avatar
0
8 yuliahapych • 6:08 PM, 2020 Бер 19
Для розробки мнемотаблиці мною був обраний вірш Т.Шевченка «Зацвіла в долині».
Цей вірш викликає у дітей інтерес до творчості поета, до рідної природи та мови. Також розвиває словниковий запас, уміння виразно розповідати вірші та відчувати їх ритм.
Я добирала зображення відповідно до змісту віршованого твору та вікових особливостей дітей.
Мнемотаблиці до цього вірша значно полегшить його запам'ятовування та допоможе розвивати зорову пам'ять дітей.
avatar
0
9 irapustovit14 • 7:36 PM, 2020 Бер 19
Яобрала віршований твір Т.Шевчеенка "Садок вишневий коло хати". Цей
вірш виховує у дітей любов до Батьківщини, до народних традицій; прищеплює
любов до поезії; розвиває вміння художньо відтворювати почуття і до відтворення
рими у вірші. Для полегшення вивчення вірша я розробила мнемотаблицю в якій
підібрані картинки які підходять до змісту вірша.
avatar
0
10 milagavrilova552 • 10:16 PM, 2020 Бер 19
Я обралавіршований твір Івана Франка "Надійшла весна".
Цей вірш можнавикористати для ознайомлення дітей із творчістю Івана Франка, пригадати ознаки
весни, навчитися міркувати, про що цей твір і який у нього
"настрій"; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу
уяву, фантазію; збагачувати лексичний запас; виховувати любов до природи,
здатність помічати красу  навколишнього світу. Для створення
мнемотаблиці я намагалася підібрати картинки відповідно до змісту твору та
знанням дітей.
1-10 11-13
avatar