STEM : основні поняття та підходи
2020 Кві 15, 11:23 AM

Головна мета STEM-освіти – це реалізація державної політики з урахуванням нових вимог Закону України «Про освіту» задля посилення розвитку науково-технічного напряму у навчально-методичній діяльності на всіх освітніх рівнях, створення науково-методичної бази для підвищення творчого потенціалу молоді й професійної компетентності науково- педагогічних працівників. Ключові компетентності Нової української школи гармоніюють у системі STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості як фахівця, і як громадянина. Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дає змогу здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу, предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня.

 

STEM : основні поняття та підходи

 

Історія LEGO: від дерев’яних кубиків до робототехніки

 

Life Hack у роботі STREAM-вихователя

 

Відео-матеріал "Покоління"

Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 438 | Завантажень: 0 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 4
avatar
0
1 biloshuzka537 • 5:18 PM, 2021 Кві 08
Ми живемо у високотехнологічному суспільстві: у ньому дуже велике значення має техніка та технології.І вже не йдеться про фахівців певної галузі: сьогодні такими знаннями має володіти кожний з нас, адже техніка є у кожній домівці і часто від того, наскільки грамотно вона використовується залежить безпека (а іноді і життя) не одної людини.SТRЕАМ-освіта — базова сходинка у представленій моделі, найбільшбагатогранна. Треба надати малюку можливість випробувати себе в різних галузях
— побути співаком, актором, балериною, музикантом, науковцем, винахідником...
При цьому варто уважно стежити за тим, що дитині найбільше подобається, що
виходить краще, чим вона може займатися самостійно, і не примушувати до того,
до чого в неї немає охоти.Усі компоненти STREAM спрямовано на всебічне глибоке дослідження світу, розвиток мислення і мовлення, сенсорної сфери, навчання дитини використовувати знання у повсякденні. Напрями взаємодіють, допомагають пізнавати довкілля в усій повноті, розглядати явища з різних сторін, шукати їх «плюси» і «мінуси», розмірковувати як збільшити переваги і зменшити недоліки.
avatar
0
2 oleksandravi29 • 6:44 PM, 2021 Чер 16
Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEAM-освіти. Вона охоплює природничі науки, технології, технічну творчість, мистецтво  та математику.У всьому світі спостерігається дефіцит фахівців з технічних напрямків, попит на них росте набагато швидше, ніж на інші спеціальності, саме тому, у відповідь на виклики часу, такий тип освіти виходить на перший план. Однак, важливо розуміти, що STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань.STEAM-освіта дозволяє вчителям наочніше пояснювати необхідний матеріал, тому що поруч з теорією діти відразу бачать як це виглядає в реальному житті. STEAM-підхід дозволяє виховати в дітях гнучкість та критичне, практично орієнтоване мислення.
avatar
0
3 ira04monzalevska • 2:45 PM, 2021 Чер 22
STREAM-освіта,передбачає реалізацію завдань, націлених на розвиток мислення, пізнавальних здібностей, формування цілісної та багатовимірної картини Всесвіту. І саме дослідницька діяльність за різними напрямами STREAM визнана джерелом розвитку сенсорних, інтелектуальних і творчих здібностей дошкільників.
Провідним принципом STREAM-освіти є міжпредметна інтеграція, за якої взаємопов’язують різні наукові галузі, види діяльності. Процес навчання необхідно організовувати за темами, а не за предметами. Міжпредметний підхід виступає дидактичним інструментом керованого зближення привласнених дітьми знань під час формування міжпредметних понять, суджень, складних умінь.
avatar
0
4 22102017vika • 3:41 PM, 2021 Чер 22
SТRЕАМ-освіта — новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання йнавчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей
загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно                комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати;
навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також
різних видів мистецтва.
Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігрине викликають у них особливого інтересу
avatar