Сучасні технології викладання «Технологічної освітньої галузі» (1 курсу ОС "магістр")
2020 Бер 16, 1:53 PM

Навчальна дисципліна: Сучасні технології викладання «Технологічної освітньої галузі»

Викладач: Мовчан Валентина Іванівна, кандидат педагогічних наук

 

Завдання 1

Виготовлення Артбука однієї теми (журнал, карта дослідника, чи комікс)

(Виконати завдання до 23.03.2020, сфотографувати  і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net)

Максимальна кількість балів – 15.

Вчимося досліджувати тему із різних боків і створювати естетичний продукт власних пошуків. Студент самостійно обирає фокус свого дослідження!

Самостійне дослідження запропонованої теми: «Вишивка», «Плетіння», «Дизайн»….Вибираєте тему самостійно попередньо ознайомившись із Державним стандартом початкової загальної освіти https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/derzhavni-standarti

Вимоги до Артбуку

  • Робота має висвітлювати задану тему
  • Результати мають бути доступними і зрозумілими;
  • Дотримання встановлених часових рамок (до 23.03.2020);
  • Задоволення від роботи.

Етапи

  1. Вибір теми.
  2. Ознайомлення із темою та форматом.
  3. Скеровуємо пошук (збираємо найцікавіші факти, роздруковуємо зображення, підготовляємо малюнки аплікації тощо). Робимо Артбук в одному художньому стилі. Не забуваємо про композиційні засоби оформлення. Як варіант, можна малювати лише двома кольорами, вирізати віконця, міні моделі.
  4. Супровід і підказки за телефоном 067 285 36 60.
  5. Презентація.

 

Завдання 2

Розробити квест – гру для команди із 5 учасників (тему студент обирає самостійно або запропоновану викладачем: «Мова графічних зображень», «Традиційні художні ремесла», «Сучасні конструктори».

(Виконати завдання до 30.03.2020, сфотографувати  і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net)

Квест (пошук) – гра, яка передбачає покрокове виконання заздалегідь підготовлених завдань.

Квести можуть бути командними або індивідуальними (вимагає найбільшого зосередження учня/учениці).

Технологія «Квест» дозволяє обєднувати матеріал із кількох предметів (образотворче мистецтво, технології, музичне мистецтво). Формує логічне мислення і критичне мислення. Квест дає можливість почуватися безпосередньо залученим в освітній процес а не споживачами інформації запропонованої вчителем.

Квест- есекйп рум(вихід із кількох приміщень і виконання низки завдань).

Створюємо команди (необхідно зазначити вік учнів/учениць).

Готуємо завдання (завдання можуть бути в кольорових конвертах чи кюер кодах розміщених на території школи/університету) у Початковій школі  завдання формулюють так, щоб після кожної 3-4 зупинки вони передбачали танцювальні вправи (Зупинка музична).

Квест у реальності, базується на змісті відомих книг, фільмів або відеоігор.

Екшен-квест передбачає виконання активних дій для досягнення встановленої мети (передбачає вигадування історії від реальної або вигаданої особистості, науковця чи педагога ).

Квест-перфоменс – яскраве напівтеатралізоване дійство взаємодії гравців з акторами (акторами можуть бути учені класу, вчителі або батьки). Головний принцип квесту не пошук підказок, а вплив на рішення прийнятими на основі аналізу підказок. Рішення слід підготувати наперед. Сюжет має бути не лінійним, бо може змінюватися на основі рішень команди.

Етапи квесту

1. Організаційно-підготовчий етап. (визначте навчальну потребу учнів, тему і мету). Тема має бути цікавою та зрозумілою учням.

2. Сформулюйте сюжет і завдання (завдання мають бути творчі, креативні). Сюжет має відповідати темі і завданням мети.

3. Виокремите й опишіть ролі. (Дайте учня список ролей, які вони можуть виконувати, для кожної ролі, чіткий план роботи). Кожен учень має брати участь у квесті.

4. Об’єднайте учнів у групи чітко визначивши права і обов’язки всіх членів групи.

5. Розробіть додаткові необхідні документи (папки, матеріали, інструкції тощо).

6. Розробіть критерії оцінювання (конкретні відповіді на запитання та творчі роботи учнів). Розробіть «штрафні санкції та обговоріть до початку квесту. Памятайте про обсяг запропонованої інформації! Складність завдань має відповідати знанням і можливостям учнів

Етап реалізації – потрібно ознайомити учнів із темою, сюжетом, планом та інструкціями; потрібно об’єднати учнів у групи і ознайомити з обов’язками, ознайомити із критеріями і вимогами. Під час проходження квесту вчитель координує дії учнів.

Веб-квест (для дистанційного та інклюзивного навчання) + 15 балів!!!

Етапи:

  1. Визначення теми.
  2. Пошук сайту, на якому розміщено шаблон для веб-квесту;
  3. Формулювання завдання;
  4. Створення системи оцінюванням
  5. Пошук джерел інформації;
  6. Розміщення квесту на веб-сайті.

 

Завдання 3

(Виконати завдання до 30.03.2020, сфотографувати  і відправити фото на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net)1.

1.Написати Есе на теми:

  • «Що дарує сучасний світ можливості чи загрози?;
  • «Чи будуть актуальними вироби у техніці «Витинанка» через 100 років?»;
  • «Яким конструктором гратимуться діти 6-8 років у 2040 році?»

 

Завдання 4

(Виконати завдання до 06.04.2020, записати відео і відправити на вайбер 67 285 36 60, або ел. пошту valya_movchan_@ukr.net)

(Було б чудово як би Ви виконали це завдання і записали відео!!! Яке можна, у подальшому, використовувати на онлайн-платформі)

Максимальна кількість балів – 30

Повідомлення у форматі «Лекція ТЕD» – щорічна конференція присвячена «ідеям, вартим поширення»

Пропоную переглянути на каналі YouTobe лекції ТЕD:

  • Чи пригнічують школи творчість? (Кен Робинсон)
  • Як видатні люди надихають на дію (Саймон Синек)
  • Як віднайти творчу впевненість (Юлія Кнюпа)
  • Мова тіла формує Вашу особистість (Amy Cuddy)
  • Сила вразливості (Brene Brown)

Студентам потрібно підготувати власний виступ у форматі ТЕD. Для реалізаційне не потрібні ніякі фінансові резурси. Головне в ТЕDі – те, ЩО і ЯК говорить спікер/спікерка

Такі завдання надихають створити щось нове і неповторне, продувати ідеї, що варті поширення.

Вінстон Черчель стверджував «Немає неуспішних людей. Є люди, які не володіють словом»….

Доповідати може кожен!

  1. Подивіться декілька відео, що є в доступі.
  2. Немає табуюваних тем чи цензур (але в рамках ОГ «Технології»!!!) простір ідей і можливостей, щоб Вас почули.
  3. Не пропонувати готових тем (Ви формулюєте їх самостійно!(те що вам цікаво, або турбує). До прикладу – «Упередження щодо стрімкого технологічного розвитку».
  4. Той хто не писатиме доповідь може створити команду «Дизайнерів», «Піарників». (Попередньо узгодивши із викладачем).
  5. Етап написання виступу: Пишіть/переробляйте/удосконалюйте; визначте чіткі часові рамки; зворотний зв'язок і порати викладача (додайте емоційність і потребу бути ближчими до слухачів – «говоріть до серця» (формат ТЕD – це єднання людей, можливість пережити людяність, емоції та фантазії); пам’ятайте про непереборну привабливість історій із власного життя, або те що чули або прочитали – це дає можливість подолати відстань між спікером і аудиторією; бажано, щоб тема відображала особистість доповідача, коли демонструєш власний зв'язок із темою виступу, коли демонструєш індивідуальний приклад захоплення та пристрасті; можливість розповісти про складні речі просто і переконати змінити попередню думку!
  6. Промова має надихати, так щоб у слухачів перехопило дух.
  7.  Випромінюйте радість від можливості поділитися досвідом і що Ваші ідеї будуть корисними.
  8.  Зацікавите новизною (Наш мозок полюбляє все нове).
  9. Не варто обмежуватися банальними прикладами.
  10. Додайте несерйозності! (нехай аудиторія посміється, гумор руйнує захисний бар’єр, і дає позитивні емоції.
  11. Виступ має бути не довшим за 15 хвилин!!!
  12. Під час виступу звертайте увагу на паузи уміння дихати. Згадайте техніки подолання стресу.
  13. Підготуйте презентації, АЛЕ презентації не мають дублювати слова доповідача!!! Пам’ятайте правило «семи для презентацій».
  14. Можна використати практику справжніх ТЕDів «Вхід лише за запрошенням»!
  15. Обов’язково прорелаксуйте після виступу!

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 448 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar