Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень (3 курс)
2020 Бер 16, 1:03 PM

Група: 3-ДО

Дисципліна: Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень.

Перелік тем для самостійного опрацювання під час карантину

 

Тема: Формування у дітей дошкільного віку уявлень про величину предметів

Завдання

  1. Ознайомитися із темою, використовуючи різні джерела.
  2. Дати відповіді на запитання (у робочому зошиті у вигляді стислого конспекту):

а) визначення поняття «величина»;

б) основні властивості величини;

в) на що слід звернути увагу при організації роботи з дошкільниками з формування уявлень про величину предметів;

г) хто з психологів і педагогів вивчали особливості феномену «величина»;

3. Скласти п’ять тестових завдань (з вибором однієї правильної із запропонованих чотирьох варіантів відповідей) з вказаної теми та надіслати на електронну пошту викладача до 20.03.2020.

Список основних джерел

  1. Програми розвитку дітей дошкільного віку. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/programi-rozvitku-ditej.
  2. Дорошенко Т. М., Мацько В. В. Теорія та методика ФЕМУ. Кременчук, 2019. URL: http://www.pu.org.ua/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%83%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C.pdf
  3. Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Умань, 2013 (розміщено на платформі кафедри дошкільної освіти).

Методи контролю та оцінювання

  1. Перевірка конспекта та усне опитування на занятті після закінчення карантину (конспект: 0-2 бали; усна відповідь: 0-2 бали).
  2. Перевірка тестових завдань, надісланих на електронну пошту (тестові завдання: 0-3 бали).

 

 

 

Тема: Формування уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури

Завдання

  1. Ознайомитися із темою, використовуючи різні джерела.
  2. Дати відповіді на запитання (у робочому зошиті у вигляді стислого конспекту):

а) специфіка роботи з дітьми молодшої групи з ознайомлення з геометричними фігурами;

б) геометричні фігури, з якими ознайомлюють дітей 4-го року життя;

в) роль аналізаторів у формуванні уявлень дітей дошкільного віку про геометричні фігури.

3. Розробити фрагмент заняття з ознайомлення старших дошкільників з геометричними фігурами (у вигляді документа Word) та надіслати на електронну пошту викладача до 29.03.2020.

4. Скласти ігрову вправу «Знайди собі пару» для дітей середньої групи та надіслати на електронну пошту викладача до 27.03.2020.

Список основних джерел

  1. Програми розвитку дітей дошкільного віку. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/programi-rozvitku-ditej.
  2. Дорошенко Т. М., Мацько В. В. Теорія та методика ФЕМУ. Кременчук, 2019. URL: http://www.pu.org.ua/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%83%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C.pdf
  3. Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Умань, 2013 (розміщено на платформі кафедри дошкільної освіти).

Методи контролю та оцінювання

  1. Перевірка конспекта та усне опитування після закінчення карантину (конспект: 0-2 бали; усна відповідь: 0-2 бали).
  2. Перевірка фрагменту заняття та розроблених ігрових вправ, надісланих на електронну пошту (фрагмент заняття: 0-2 бали; ігрові вправи: 0-3 бали).

 

Тема: Формування уявлень дітей дошкільного віку про простір і час

Завдання

  1. Ознайомитися із темою, використовуючи різні джерела.
  2. Дати відповіді на запитання (у робочому зошиті у вигляді стислого конспекту):

а) етапи розвитку просторових уявлень дітей дошкільного віку;

б) основні методи навчання дошкільників з розділу «Орієнтування у просторі»;

в) основні властивості часу.

3. Розробити наочний матеріал для формування часових уявлень дітей дошкільного віку.

4. Дібрати 2-3 завдання для графічного диктанту з орієнтування дошкільників на площині аркуша в клітинку.

4. Дібрати 2 оповідання (казки, розповіді) для дітей дошкільного віку (автор, назва та текст твору), в яких є просторові та часові категорії та надіслати на електронну пошту викладача до 03.04.2020.

Список основних джерел

  1. Програми розвитку дітей дошкільного віку. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/programi-rozvitku-ditej.
  2. Дорошенко Т. М., Мацько В. В. Теорія та методика ФЕМУ. Кременчук, 2019. URL: http://www.pu.org.ua/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%83%D1%8F%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D1%8C.pdf
  3. Іщенко Л. В. Педагогічні технології супроводження процесу формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Умань, 2013 (розміщено на платформі кафедри дошкільної освіти).

Методи контролю та оцінювання

  1. Перевірка конспекта, графічних завдань та усне опитування після закінчення карантину (конспект і графічні завдання: 0-2 бали; усна відповідь: 0-2 бали).
  2. Демонстрація наочного матеріалу на занятті після закінчення карантину: 0-3 бали.
  3. Добірка оповідань (казок, розповідей), надісланих на електронну пошту: 0-2 бали.
Категорія: Мої файли | Додав: oksana-shpundra
Переглядів: 1909 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar