2020 Бер 13, 11:16 AM | |
Практичне заняття №2 Тема: Організація ігрової діяльності в різновікових групах Мета: навчальна: розширити діапазон знань студентів щодо класифікації ігор та значення ігрових предметів для забезпечення уявної ситуації у грі у роботі з дітьми в умовах різновікової групи; виховна: виховувати інтерес до вивчення психічних процесів, станів, властивостей та утворень дитини; розвивальна: розвивати мислення, пам’ять, увагу, уміння аналізувати, систематизувати та інтерпретувати медіаконтент. Міжпредметні зв’язки: філософія, педагогіка, історія, загальна психологія, вікова психологія. Зміст заняття:
Завдання для дистанційного навчання:
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів на семінарських та практичних заняттях (1-5 балів) 1-2 бали – студент виявляє недостатні знання і розуміння основних положень навчального матеріалу з виховання дітей у різновікових групах, може поверхово аналізувати події, процеси, явища і робити певні висновки; опис містить часткові помилки та є недостатньо ґрунтовним. 3 бали – знання студента є достатньо повними, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, логічно висвітлює питання з точки зору смислового взаємозв’язку, уміє аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежності між явищами, фактами, робити висновки; опис є ґрунтовним, повним, логічним, але з деякими огріхами; студент здатен на рецензію відповіді іншого студента; може опрацювати матеріал самостійно. 4 бали – студент володіє глибокими і міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях; може визначати тенденції та 5 балів – студент має системні, дієві знання з виховання дітей у різновікових групах, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом аргументів своєї думки, вирішує складні проблемні завдання, схильний до системно-наукового аналізу та прогнозу явищ; вміє самостійно знаходити і використовувати інформацію, виявляє власне ставлення до неї; логічно і творчо викладає матеріал у письмовій формі. Дедлайн: 19 березня 2020 року.
Список літератури:
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №3 ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ
Мета: розширити діапазон знань та умінь студентів з основ розвитку загальної мовної культури й культури спілкування дітей, розвиток зв’язного мовлення (діалогічного й монологічного), збагачення, уточнення й закріплення словника, виховання звукової культури мовлення, формування граматичної правильності мовлення, ознайомлення дітей з художньою літературою, навчання грамоти. Зміст заняття: навчально-пізнавальна діяльність – важлива складова освітнього процесу. Форми організованого навчання (фронтальна, групова, індивідуальна). Види та типи занять в різновікових групах. Міні-заняття. Методика проведення занять з розвитку мовлення (комплексних, тематичних, інтегрованих та контрольних занять) з дітьми різновікових груп. Використання художньої літератури на заняттях. Методика ознайомлення дітей різного віку з довкіллям.
Завдання для дистанційного навчання:
Критерії оцінювання навчальних досягнень студентів на семінарських та практичних заняттях (1-5 балів) 1-2 бали – студент виявляє недостатні знання і розуміння основних положень навчального матеріалу з виховання дітей у різновікових групах, може поверхово аналізувати події, процеси, явища і робити певні висновки; опис містить часткові помилки та є недостатньо ґрунтовним. 3 бали – знання студента є достатньо повними, він вільно застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, логічно висвітлює питання з точки зору смислового взаємозв’язку, уміє аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежності між явищами, фактами, робити висновки; опис є ґрунтовним, повним, логічним, але з деякими огріхами; студент здатен на рецензію відповіді іншого студента; може опрацювати матеріал самостійно. 4 бали – студент володіє глибокими і міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях; може визначати тенденції та протиріччя процесів; робить аргументовані висновки; критично оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; використовує додаткові джерела та матеріали; самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності; вирішує творчі завдання; відрізняє упереджену інформацію від об’єктивної; здатен сприйняти іншу позицію як альтернативну. 5 балів – студент має системні, дієві знання з виховання дітей у різновікових групах, виявляє неординарні творчі здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом аргументів своєї думки, вирішує складні проблемні завдання, схильний до системно-наукового аналізу та прогнозу явищ; вміє самостійно знаходити і використовувати інформацію, виявляє власне ставлення до неї; логічно і творчо викладає матеріал у письмовій формі.
Дедлайн: 26 березня 2020 року. Список літератури: 1. Богуш А. Дошкільна лінгводидактика. Підручник для ВНЗ / А. Богуш, Н. Гавриш. – К. : Вища школа, 2007. – С. 421-426.
| |
| |
Переглядів: 1666 | Завантажень: 0 | Коментарі: 5 | |
Всього коментарів: 5 | |
| |