9:55 PM
Академічна доброчесність

 

Запрошуємо студентів долучитися до опитування щодо академічної доброчесності. Основна мета опитування - проаналізувати рівень обізнаності студентів  спеціальності 012 Дошкільна освіта із проблематикою академічної доброчесності.

 

 

Опитування щодо академічної доброчесності

 

Опитування забезпечує повну конфіденційність респондентів 

 

Отриману інформацію буде використано для сприяння академічної доброчесності

в Черкаському національному університеті імені Б. Хмельницького, зокрема кафедрою дошкільної освіти.

Переглядів: 263 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 1
avatar
0
1 oksana-shpundra • 11:31 AM, 2020 Січ 25
«Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень» (Закон України про «Освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII, стаття 42 “Академічна доброчесність”)

З часу набрання чинності нового «Закону про Освіту», академічна доброчесність стає невід’ємної частиною освітнього процесу, а її порушення – загрозою для кожного студента. За недотримання доброчесних принципів навчання, здобувачі освіти можуть бути притягнені до повторного проходження оцінювання чи курсу, та навіть відрахування. Та чи відомо це самим студентам? Щоб дізнатися рівень їхньої обізнаності щодо поняття академічної доброчесності, плагіату та розуміння цінності навчання, ми вирішили здійснити онлайн-опитування (https://docs.google.com/forms....ms_home) та отримали пізнавальні результати.

В анкетуванні взяли участь 105учасників – студенти ОС «бакалавр» та ОС «магістр» денної та заочної форм навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта. Результати показали, що 100 % респондентів розуміють поняття «плагіат», а 53 % опитуваних знають, що таке «академічна доброчесність». На питання «Які, на Вашу думку, заходи є доречними для запобігання академічної недоброчесності?» 80 % опитуваних відповіли, що доречним є організація заходів, присвячених роз'ясненню необхідності академічної доброчесності здобувачів вищої освіти. Також, опитувані студенти вважають, що за порушення академічної доброчесності здобувачі вищої освіти повинні бути притягнені до такої академічної відповідальності, як повторне проходження оцінювання (залік, іспит, контрольна робота тощо) (80 % респондентів) або повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми (повторне вивчення дисципліни / повторне написання дипломної роботи/проекту, курсової роботи/проекту) (25 % опитуваних).

Викладачі кафедри дошкільної освіти систематично проводять роз’яснювальну роботу зі студентами стосовно запобігання плагіату та дотримання академічної доброчесності.

Будьмо чесними!
avatar