11:39 AM
Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти

Реалізація основних завдань контролю знань здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта досягається системними підходами до оцінювання та комплексністю застосування різних видів контролю.

Згідно з діючою в університеті системою оцінювання та з метою стимулювання планомірної та систематичної навчальної роботи, оцінка знань студентів здійснюється за 100-баловою шкалою, яка переводиться відповідно у національну шкалу («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно») та шкалу європейської кредитно-трансферної системи (ЄКТС –А, В, С, D, E, FX, F).

Основними формами контролю знань студентів є:

-вхідний контроль (проводиться перед вивченням нової дисципліни з метою визначення рівня підготовки студентів);

-поточний контроль (основне завдання поточного контролю – перевірка рівня підготовки студентів за визначеною темою під час проведення практичних, лабораторних, семінарських занять. Поточний контроль може проводитись у формі усного опитування, письмового експрес-контролю, виступів студентів при обговоренні теоретичних питань, а також у формі комп’ютерного тестування тощо);

- підсумковий контроль: семестровий контроль (проводиться у формі заліку, диференційованого заліку, екзамену); державна атестація (проводиться державною екзаменаційною комісією після виконання програми підготовки за певним освітньо-кваліфікаційним рівнем).

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти зазначаються у робочій програмі навчальної дисципліни та силабусі до неї й доводяться до відома студентів на першому занятті в розрізі вивчення дисципліни.

Важливо знати, що з кожної навчальної дисципліни за всіма видами робіт розробляються критерії оцінювання навчальних досягнень студента. Основними критеріями, що характеризують рівень компетентності студента при оцінюванні результатів поточного та підсумкового контролів, є:

- виконання всіх видів навчальної роботи, передбачених робочою програмою з дисципліни;

- глибина і характер знань навчального матеріалу за змістом навчальної дисципліни, що міститься в основних та додаткових рекомендованих літературних джерелах;

- вміння аналізувати явища, що вивчаються, у їх взаємозв’язку і розвитку;

- характер відповідей на поставлені питання (чіткість, лаконічність, логічність, послідовність тощо);

- вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних завдань;

- вміння аналізувати достовірність одержаних результатів.

Варто зазначити, що вказані вище критерії оцінювання навчальних досягнень студентів повною мірою не відображають специфіку кожної дисципліни, тому радимо отримувати додаткову інформацію на платформі кафедри «Дошкільн+я» - http://doshkilly.at.ua/index/silabusi/0-43 в розділі «Силабуси».

Переглядів: 391 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar