8:05 PM
На кафедрі дошкільної освіти стартував тиждень STEM-освіти - Тиждень Інженерії "Problem solving" (за програмою НУШ)

На кафедрі дошкільної освіти стартував тиждень STEM-освіти - Тиждень Інженерії "Problem solving" (за програмою НУШ) 

Цікавість — це те, що нам хочеться в одних студентів пробудити, а іншим - допомогти її задовольнити.

Інженерний тиждень "Problem solving"— проєкт покликаний зацікавити студентів до ознайомлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з наукою і дати здобувачам освіти поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу.

На кафедрі дошкільної освіти інженерний тиждень "Problem solving" побудований відповідно до тематичних блоків. Перший із яких, знайшов свою реалізацію в розрізі вивчення дисципліни «Основи природознавства».

На занятті з елементами інженерії, здобувачі освіти мали можливість стали частиною великого Всесвіту та спроектувати власну планету Сонячної системи. Завдання були побудовані таким чином, аби кожен студент розмірковував над можливостями власного космічного простору, фантазував над назвою та продумовував особливості й умови життя на планеті. Родзинкою стало завдання, яке полягало в інженерній задумці та конструюванні транспорту за допомогою якого, можна було б відправитись та дістатися нової планети. Результатом такої роботи була розробка, створення та використання технічних інновацій для досягнення найбільш економічних, ефективних і якісних рішень у поставлених завданнях. Така форма роботи зі студентами покликана формувати знання, уміння та навички роботи з дітьми на заняттях з довкілля в закладах дошкільної освіти та уроках «Я досліджую світ» з учнями початкової школи під час вивчення теми «Космос».

Студенти заочної форми навчання під час вивчення дисципліни «Основи природознавств» кинули виклик комп’ютерним іграм та гаджетам й спробували довести, що в реальному світі ще багато цікавого й незвичайного, щоб міг використати педагог у роботі з дітьми. Так, свої інженерні задумки здобувачі освіти реалізовували у розробці ігрових засобів навчання для дітей, навчалися формувати уявлення дітей про об’єкти довкілля (знаходити аналогії, придумовувати зручні й функціональні ігрові рішення), таким чином, аби дитина змогла відчути себе справжнім дослідником.

Інженерний тиждень "Problem solving" тільки розпочався, але вже зацікавив студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта.

Переглядів: 121 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar