11:37 AM
Співппраця зі стейкхолдерами та професіоналами-практиками в рамках Міжнародної науково-практичної конференції

В рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток професіоналізму сучасного педагога в постнекласичній парадигмі» кафедра дошкільної освіти провела педагогічні паралелі для студентів та викладачів.

Одна з тем, яка розглядалася: «Техніки критичного мислення для становлення особистості» (спікер Н. М. Степанова). Студента та викладачі з’ясували особливості формування критичного мислення у дітей, розглянули поняття біоніки та практично виконували завдання з поєднання об`єктів природи та об`єктів створених в результаті людської діяльності, розглянули одну з моделей критичного мислення «RThs”.

Розглядаючи тему «Розвиток розмовного мовлення шляхом використання сучасних технологій» (спікери А.А. Колода, О.О. Дмитренко), студенти та викладачі вивчали особливості застосування методики Storytelling в закладах дошкільної освіти, навчалися створювати мнемотаблиці для вивчення віршів та куби для вивчення казок, навчалися застосовувати методики: розповіді за картинкою, теорію розв’язання винахідницьких задач у формуванні розмовного мовлення дітей. Особливу увагу спікери звернули на розвиток розмовного мовлення у дітей з порушенням зору.

Дуже дякуємо вихователям та викладачам кафедри за неоціненний досвід в організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти використовуючи сучасні технології навчання.

Лінк на інформаційне повідомлення в соціальній мережі Facebook - https://www.facebook.com/groups/401058853589437/permalink/789730064722312/

 

Переглядів: 161 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar