11:37 AM
Співпраця з професіоналами-практиками

11 квітня пройшов цікавий та змістовний майстер-клас «Дидактико-методичний супровід компетентнісно орієнтованого навчання математики молодших школярів» від Наталі Листопад, наукового співробітника відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, проведений у межах VIII Міжнародноі науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».
Розкриття теми «Навчально-методичне забезпечення компетентнісно орієнтованого навчання математики» авторка здійснила через презентацію підручника з математики для учнів 2 класу. Структура побудови сторінок підручника дає можливість учителю не давати знання в готовому вигляді, а організувати сумісну діяльність учнів над вивченням нового, що сприяє розвитку соціальноі компетентності, а потім під час рефлексії узгодити свої дії з Лисичкою-розумничкою (казковим персонажем). Через міркування, доведення, спостереження, поєднання аналізу і синтезу розвивається увага, пам`ять, мислення. Різноманітні логічні завдання, вправи на розвиток уваги, постійне повторення складу числа, завдання на кмітливість і міркування щоденно супроводжують учнів на етапі комплексного і системного повторення й закріплення знань (математична грамотність).
Для формування й розвитку в учнів предметних компетентностей розроблені матеріали посібника. Це 24 картки з математики, за допомогою яких учні вчаться використовувати власний життєвий досвід, усвідомлювати потребу в знаннях з математики.
Для перевірки предметної математичної компетентності створено навчальний посібник, у якому вміщено 8 тематичних робіт (на прикладі тематичного контролю, 4 клас).

 

Лінк на інформаційне повідомлення в соціальній мережі Facebook -https://www.facebook.com/groups/1693201717365327/permalink/2375109115841247/

Переглядів: 433 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar