10:31 AM
Співпрацюємо з професіоналами-практиками в розрізі STREAM-тижня: «STREAM-освіта в закладах дошкільної освіти»

На інтегрованому STEM-заняті з дисципліни «Анатомія, фізіологія дітей з основами генетики та валеології» студенти разом із викладачем кафедри дошкільної освіти Гребенюк Н.О. в цікавій формі з’ясували важливість скелету людини для його організму та визначили, що спільного між будовою кістки/суглобів та Ейфелевою вежею інтегруючи таким чином: медицину, біологію, фізику та інженеринг.

До організації та проведення практичної складової заняття долучилися професіонали-практики з Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської області:
- Зоря Ю. М. - завідувач навчально-тренінгового центру STEM-освіти «Черкаський ОІПОПП ЧОР»
- Качкар Є. В. - методист центру STEM-освіти
- Курас В.К. - методист центру STEM-освіти

“Від гри до навчання», - з такими словами розпочалася практична складова заняття, яка включала навчання студентів елементів машинобудування, робототехніки та інженерингу.
На занятті студенти дізналися:
- взаємозв’язок компетентнісного підходу навчання дітей зі STREAM-освітою
-особливості навчання дітей нового покоління - дітей покоління Альфа
-сутність, зміст та історію виникнення понять «робот», «LEGO”, «STEM-STEAM-STREAM»
- види роботів та основні закони робототехніки

-види роботів: маніпуляційні (стаціонарні та рухомі) та мобільні роботи (роботи на колесах, крокуючи, гусеничні, повзаючі, плаваючі, літаючі)
принципи робототехніки: робот не може заподіяти шкоду людині, або своєю бездіяльністю дозволити, щоб людині було заподіяно шкоду; робот повинен підкорятися наказам людини, за винятком тих, які суперечать першому закону; робот повинен захищати самого себе, якщо тільки його дії не суперечать першому і другому законам.

- розглянули принципи роботи платформи, де є можливість розглянути 3-D зображення зі смартфонів та комп’ютерного забезпечення.

Студенти працювали в командах над розробкою smart-проектів, де кожна команда отримавши завдання за допомогою QR-коду, працювала над розробкою моделі функціонального робота, відповідно до різних потреб людини (освіти, медицини тощо). Особливо студентам сподобалося завдання з констуювання та управління роботами.

Майбутнє за технологіями, а майбутнє технологій - за педагогами нового формату, які не сприймають формального підходу і можуть своїми знаннями «підірвати мозок» дітям та розширити їх кругозір до нескінченності.
Майбутнє залежить від Великих STEM-педагогів.

Узагальнюючи заняття було визначено основні критерії сучасного педагога:
-Компетентний
- Професійний
- Вмотивований
- Інноваційно налаштований
- Готовий до змін та навчання упродовж всього життя

Лінк на інформаційний пост в соціальній мережі Facebook - https://www.facebook.com/groups/401058853589437/permalink/1022080811487235/

 

Переглядів: 161 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar