12:47 PM Діагностика ефективності проведення кафедрою дошкільної освіти профорієнтаційної діяльності в соціальних мережах Facebook та Instagram | |
Діагностика ефективності проведення кафедрою дошкільної освіти профорієнтаційної діяльності в соціальних мережах Facebook та Instagram Профорієнтаційна діяльність на кафедрі дошкільної освіти спрямована на професійне самовизначення майбутнього абітурієнта в умовах свободи вибору сфери діяльності відповідно до можливостей, здібностей, уподобань вступника і з урахуванням вимог ринку праці в сфері дошкільної та початкової освіти. Із цією метою щорічно вивчається та враховується досвід провідних університетів країни, пріоритет серед студентів у складанні ЗНО, потреба закладів дошкільної та початкової освіти у фахівцях та, відповідно, розробляється план профорієнтаційних заходів. Одним із напрямів профорієнтаційної роботи кафедри є розміщення та поширення інформації науково-педагогічними працівниками та студентами в соціальних мережах Facebook та Instagram. Тому представимо середньостатистичні показники активності переглядів публікацій учасниками спільнот та визначимо найперспективніший, на нашу думку, напрям подальшої профорієнтаційної діяльності. У соціальних мережах представлений профорієнтаційний матеріал, що включає: - розміщення інформаційних буклетів спеціальності в офіційній групі / акаунті соціальної мережі спеціальності 012 Дошкліна освіта для потенційних вступників; -поширення інформації щодо вступної компанії 2021 (ЧНУ, МОН України); -поширення інформаційних повідомлень студентами та викладачами кафедри дошкільної освіти; -відео-ролик про спеціальність 012 Дошкільна освіта; -відео-презентація щодо умов навчання на спеціальності 012 Дошкільна освіта; -відео-презентація основних аспектів освітньої діяльності на спеціальності 012 Дошкільна освіта (майстер-класи, тренінги, круглі столи тощо); -відео-відгуки першокурсників щодо вражень від навчання на спеціальності 012 Дошкільна освіта; - короткометражні відео-ролики від студентів у форматі TikTok; -активність студентів у соціальних мережах через проведення онлайн заходів кафедрою дошкільної освіти (наприклад, Online-фотосушка); -відео-відгуки випускників про навчання на спеціальності 012 Дошкільна освіта. Розглянемо статистичні дані профорієнтаційних публікацій, які представлені в соціальних мережах Facebook та Instagram. Отже, виходячи із статистичних даних робимо висновок, що цікавими темами для користувачів соціальних мереж є: інформація щодо вступу, представлена у вигляді буклетів, та відео-ролики про спеціальність від студентів та випускників. Користувач соціальних мереж хоче бачити умови навчання, особливості організації освітньої діяльності на спеціальності 012 Дошкільна освіта, чути відгуки від студентів та випускників, а отже, зацікавлений в наочній демонстрації можливостей вишу задовольнити його освітні потреби в професійному становленні. Вважаємо, що об’єктивно порівнювати статистичні дані перегляду матеріалів в соціальних мережах Facebook та Instagram буде не зовсім коректно, оскільки кожна соціальна мережа має свого користувача та порівняно з іншою має як переваги, так і недоліки в одних можливостей над іншими. Для прикладу, проведення тангентової реклами в соціальній мережі Instagram (в травні місяці) залучило до перегляду 1200 користувачів всієї області за 1 день, тоді як Facebook, набирає таку кількість протягом місяця за принципом «від друга до друга». І навпаки, поширення інформації серед знайомих в соціальній мережі Facebook принесе більший результат, ніж ті ж дії, що пророблені в соціальній мережі Instagram. Таким чином, проведення профорієнтаційних заходів має відбуватися на всіх можливих платформах, що актуальні серед сучасної молоді та цікаві будь-якому іншому користувачу Інтернет. А задовольняти потребу в отриманні потенційним вступником профорієнтаційної інформації має не тільки науково-педагогічний працівник, але, у першу чергу, студент та випускник: хто ж як не студент знає особливості навчання за спеціальністю 012 Дошкільна освіта. | |
|
Всього коментарів: 0 | |