5:58 PM Триває захист надзвичайно цікавих проєктів, виконаних магістрантами заочної форми навчання зі спеціальності 012 Дошкільна освіта | |
Триває захист надзвичайно цікавих проєктів, виконаних магістрантами заочної форми навчання зі спеціальності 012 Дошкільна освіта, освітньої програми «Дошкільна та початкова освіта» з дисципліни «Актуальні проблеми дошкільної освіти» (викладач дисципліни - док.пед. наук, професор Гнезділова К.М.). Здобувачами другого рівня вищої освіти були представлені власні розробки у вигляді презентацій, результатів досліджень (анкетування, бесід), лепбуків. Виконані магістрантами проєкти розкривали різноманітні актуальні питання розвитку сучасної вітчизняної дошкільної освіти. Так, здобувачами були представлені для обговорення такі тематики: «Засоби формування та розвитку толерантності у дітей дошкільного віку до людей з особливими потребами» (Слаба Кіра, Осьмак Наталія, Усачова Інна). У межах проєкту студенти порушили такі актуальні питання: Як за допомогою казок навчити дошкільнят толерантному ставленню до людей з особливими потребами? Як мультфільми можуть вплинути на формування толерантної поведінки у дітей дошкільного віку? Чи можна граючись розвинути у дітей дошкільного віку толерантність до людей з особливими потребами? Не менш цікавими стали для магістрантів проєкти «Люди, їх самопочуття і домашні тварини» (Одноволик Дар’я, Тонкопряд Олена, Топорко Юлія і Віштал Наталія), «Засоби та методи естетичного виховання дітей дошкільного віку» (Бердник Ірина, Чернявська Олена), «Казка як засіб освітнього напрямку STEAM – освіти» (Казакова Валентина, Майстренко Катерина, Шепель Майя), «Впровадження інклюзивної освіти в ЗДО» (Кононенко Тетяна, Ковтун Єлизавета, Сушич Олена), «Проблема сталого розвитку у діяльності ЗДО» (Маловічко Наталія, Кучин Леся, Недзельська Наталія), «Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку» (Котельнікова Ольга, Хоменко Ольга). Магістранти поділилися не лише своїми здобутками виконаних досліджень, але й власними думками щодо переваг використання методу проектів в освітньому процесі вищої школи. За словами здобувачів під час виконання групового проєкту відбувався постійний обмін інформацією між учасниками, що сприяло поповненню знань з різноманітних аспектів розвитку дошкільної освіти, запозичення цікавих і корисних практик роботи з дітьми дошкільного віку, вибудовуванню продуктивних взаємин тощо. Бажаємо нашим магістрантам успіхів у проведенні цікавих досліджень!
Лінк: https://www.facebook.com/groups/401058853589437/permalink/1345687949126518/ | |
|
Всього коментарів: 0 | |