5:58 PM
Триває захист надзвичайно цікавих проєктів, виконаних магістрантами заочної форми навчання зі спеціальності 012 Дошкільна освіта

Триває захист надзвичайно цікавих проєктів, виконаних магістрантами заочної форми навчання зі спеціальності 012 Дошкільна освіта, освітньої програми «Дошкільна та початкова освіта» з дисципліни «Актуальні проблеми дошкільної освіти» (викладач дисципліни - док.пед. наук, професор Гнезділова К.М.).

Здобувачами другого рівня вищої освіти були представлені власні розробки у вигляді презентацій, результатів досліджень (анкетування, бесід), лепбуків.

Виконані магістрантами проєкти розкривали різноманітні актуальні питання розвитку сучасної вітчизняної дошкільної освіти. Так, здобувачами були представлені для обговорення такі тематики: «Засоби формування та розвитку толерантності у дітей дошкільного віку до людей з особливими потребами» (Слаба Кіра, Осьмак Наталія, Усачова Інна).

У межах проєкту студенти порушили такі актуальні питання: Як за допомогою казок навчити дошкільнят толерантному ставленню до людей з особливими потребами? Як мультфільми можуть вплинути на формування толерантної поведінки у дітей дошкільного віку? Чи можна граючись розвинути у дітей дошкільного віку толерантність до людей з особливими потребами?

Не менш цікавими стали для магістрантів проєкти «Люди, їх самопочуття і домашні тварини» (Одноволик Дар’я, Тонкопряд Олена, Топорко Юлія і Віштал Наталія), «Засоби та методи естетичного виховання дітей дошкільного віку» (Бердник Ірина, Чернявська Олена), «Казка як засіб освітнього напрямку STEAM – освіти» (Казакова Валентина, Майстренко Катерина, Шепель Майя), «Впровадження інклюзивної освіти в ЗДО» (Кононенко Тетяна, Ковтун Єлизавета, Сушич Олена), «Проблема сталого розвитку у діяльності ЗДО» (Маловічко Наталія, Кучин Леся, Недзельська Наталія), «Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку» (Котельнікова Ольга, Хоменко Ольга).

Магістранти поділилися не лише своїми здобутками виконаних досліджень, але й власними думками щодо переваг використання методу проектів в освітньому процесі вищої школи. За словами здобувачів під час виконання групового проєкту відбувався постійний обмін інформацією між учасниками, що сприяло поповненню знань з різноманітних аспектів розвитку дошкільної освіти, запозичення цікавих і корисних практик роботи з дітьми дошкільного віку, вибудовуванню продуктивних взаємин тощо.

Бажаємо нашим магістрантам успіхів у проведенні цікавих досліджень!

 

Лінк: https://www.facebook.com/groups/401058853589437/permalink/1345687949126518/

Переглядів: 217 | Додав: oksana-shpundra | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar